آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: قلعه‌نويي سرمربي جديد تيم ما است و از چهارشنبه کار را شروع مي‌کند.


 

 به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي، محمد حسين جعفري اظهار داشت: امير قلعه نويي را به عنوان سرمربي جديد تيم تراکتورسازي معرفي مي کنم.
وي همچنين از شروع کار تيم از روز چهارشنبه توسط کادر فني خبر داد و اعلام اسامي تکميل شده بازيکنان را به روز چهارشنبه موکول کرد
وي خاطرنشان کرد: امير قلعه نويي روز جمعه وارد تبريز خواهد شد و مورد استقبال هواداران قرار خواهد گرفت.

 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد بازيکناني که با اين تيم قرارداد دارند و در تمرينات شرکت نمي کنند پنج ميليون تومان جريمه مي شوند.


 

 دومین تمرین تیم فوتبال استقلال برای حضور در فصل پیش روی رقابتهای لیگ عصر امروز دوشنبه در شرایطی در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی برگزار شد که تعداد بازیکنان حاضر نسبت به تمرین اول دو برابر شده بود و 6 بازیکن زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

 پرویز مظلومی در پایان این تمرین به خبرنگاران گفت: برخی بازیکنان با ما قرارداد دارند و برخی ها نیز قراردادشان را تمدید نکرده اند. ما پیش بینی این شرایط را می کردیم و تا روز شنبه این وضعیت را تحمل می کنیم اما از این تاریخ به بعد به شدت با غایبان برخورد خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: البته برخی بازیکنان در مسافرات داخلی و برخی خارج هستند اما آنهایی که با ما قرارداد دارند باید از روز شنبه در تمرینات شرکت کنند در غیراینصورت از روز شنبه هر بازیکن غایب را 5 میلیون تومان جریمه خواهیم کرد.

 مظلومی در مورد بازیکنان جدید استقلال نیز گفت: جاسم کرار و هوار ملامحمد که تیم ملی عراق را همراهی می کنند 10 روز دیگر به ایران خواهند امد و مشکلی برای همراهی ما ندارند. حمودی هم قراردادش را بسته و با نصرتی هم توافق کرده ایم. با یک دروازه بان صحبت کرده ایم و دنبال یک هافبک هم هستیم. اگر نتوانیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم خودم به برزیل می روم تا بازیکنان مورد نظر کادر فنی را انتخاب کنم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: متاسفانه باشگاه استقلال مشکل مالی دارد و تا زمانی که این مشکل حل نشود نمی توانیم کاری انجام دهیم. فعلا آذوقه به استقلال نمی رسد و ما هم نمی توانیم کار خاصی انجام دهیم. امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل هم برطرف شود.

 وی سقف قرارداد را عاملی در جهت فرار بازیکنان تاثیرگذار به تیم های عربی عنوان کرد و گفت: همین ایمان مبعلی که به امارات رفته است برای یک فصل یک میلیارد و 700 میلیون تومان گرفته است. بعد شما چطور انتظار دارید که این بازیکن با رعایت سقف قرارداد در ایران بماند. به نظرم تا زمانی که فوتبال ما دولتی باشد نمی شود سقف قرارداد را رعایت کرد.

 پرویز مظلومی در مورد واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس نیز گفت: متاسفانه مردم ما حاضرند سهام روغن نباتی را بخرند اما سهام استقلال و پرسپولیس را نمی خرند. این تیم ها باید دولتی بمانند تا زیر ساخت های خصوصی سازی فراهم شود.
 

 
 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:40 ::  نويسنده : آرمان


 

اولين تمرين استقلال براي فصل جديد با 7 نفر آغاز شد.


 

  اولين تمرين تيم استقلال امروز از ساعت 18 در زمين شماره 3 آزادي برگزار شد.

 * تعداد بازيکنان استقلال امروز به 7 نفر رسيد. مهدي اميرآبادي، کيانوش رحمتي، اسماعيل شريفات، جواد شيرزاد و مجتبي محبوب مجاز و فريدون رضايي و يک بازيکن ايراني الاصل که فرانسوي است، بازيکناني بودند که قبل از ساعت 18 در محل حاضر شده بودند.

 * تعداد افراد متفرقه و خبرنگاران بيشتر از اعضاي کادرفني و بازيکنان استقلال بود.

 * بازيکنان استقلال با پيراهن هاي آبي کمرنگ با رگه هاي سفيد تمرين فصل جديد را آغاز کردند.

 * پرويز مظلومي در حين تمرين در بين تماشاگران که تعدادشان به 10 نفر مي رسيد حضور پيدا کرد و به سوالات آنها جواب داد.

 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:39 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه استقلال به دليل مصاحبه‌هاي اميد روانخواه از اين بازيکن به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت مي‌کند.


 

  به گزارش خبرگزاري فارس، پس از مصاحبه‌هاي اميدرضا روانخواه عليه مسئولان باشگاه و پرويز مظلومي،‌ اين باشگاه قصد دارد از اين بازيکن به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کند.

قرارداد روانخواه اين فصل با استقلال به پايان رسيد و کادرفني اين تيم براي فصل جديد نيازي به تمديد قرارداد با اين بازيکن نديد. به همين دليل روانخواه عليه مسئولان اين باشگاه به دليل بي‌توجهي، مصاحبه و اعلام کرد "التماس هم کنند با اين افراد کوچک در استقلال کار نمي‌کنم. "

از اين رو به گفته علي فتح‌الله‌زاده‌ سرپرست باشگاه استقلال، اين باشگاه قصد دارد از روانخواه شکايت کند تا وي در کميته انضباطي در اين باره توضيحات لازم را ارائه دهد.

 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:38 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه ميلان ايتاليا پيشنهاد کرد تا بازيکنانشان را با يکديگر معاوضه کنند.


 

 به نقل از توتو اسپورت، ميلاني‌ها که هيچ‌گاه علاقه خود نسبت به مارک همشيک را پنهان نکرده‌اند، به سران ناپولي پيشنهاد دادند براي وي حاضرند آنتونيو کاسانو را نيز به ناپل بفرستند.
 چوزپه بوزو که مدير برنامه‌هاي کاسانو است با رئيس باشگاه ناپولي ديدار کرده و براي احتمال معاوضه اين دو بازيکن با وي گفت و گو کرده است. در واقع به نظر مي‌رسد که انتقال کاسانو به ناپل به زودي انجام خواهد شد و وي فصل بعد بايد در کنار ادينسون کاواني در خط حمله اين تيم به بازي بپردازد.

 اکنون فقط نظر نهايي اورليو دي‌لورنتيس مهم است. اگر او با اين جابه‌جايي موافق باشد، به زودي همشيک نيز با ميلاني‌ها قرار داد خواهد بست.
 مارک همشيک بازيکن مورد علاقه آدريانو گالياني است و نايب رئيس ميلان نهايت تلاش خود را به کار گرفته تا اين بازيکن اسلواک را به سن سيرو بياورد.

 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:38 ::  نويسنده : آرمان


 

مهاجم 13 گله نفت در تيررس اصفهاني ها قرار دارد.


 

 در حالي که خبرهايي از توافق اوليه روح الله عرب براي ادامه حضور در صنعت نفت آبادان به گوش مي رسد، گفته مي شود اين مهاجم مورد توجه ذوب آهن اصفهان گرفته است و احتمال دارد براي فصل آينده به اصفهان کوچ کند.

 عرب در ليگ دهم، موفق ترين گلزن آباداني ها بود و مورد توجه کارلوس کي روش هم قرار گرفت. ذوب آهن هم بعد از جدايي خلعتبري، به دنبال تقويت خط حمله خود است و در بازار نقل و انتقالات به دنبال مهاجم مي گردد.

 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آرمان

 

از ديد بازيکنان شاغل در ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي آلمان، مانوئل نوير بهترين سنگربان بوندس‌ليگا در فصل گذشته بوده است.


 

  به نقل از کيکر، در يک نظرخواهي انجام گرفته از همه بازيکنان شاغل در اين ليگ، مشخص شد دروازه‌بان ملي‌پوش ژرمن‌ها که تا فصل قبل، عضو شالکه بود و اکنون به بايرن‌مونيخ پيوسته، در صدر بهترين دروازه‌بانان چنين ليگ ممتاز اروپايي است.
براين اساس نوير موفق شد 70 درصد آرا را به خود اختصاص دهد.

نوير تابستان سال گذشته نيز با کسب 54.2 درصد آرا در راي‌گيري مشابهي، همين مقام را از آن خود کرد.
پس از وي رومان وايدن فالر، دروازه‌بان بورسيادورتموند با 11.5 راي دوم شد. همچنين ميشائيل رنسينگ با 5.2 درصد از اف.ث.کلن، در رده سوم ايستاد.

 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آرمان

امير عابديني يکي از فعال‌ترين مديران در بازار نقل‌وانتقالات يک نام ديگر هم به ليست بازيکنان داماش اضافه کرد.


 

 نام بازيکن جديد عباس آقايي هافبک اسبق پاس و پرسپوليس تهران است که دو فصل اخير را در تبريز و در ليگ يک سپري کرده بود.

 آقايي که در ليگ سوم با پاس و در ليگ هفتم با پرسپوليس قهرمان ليگ برتر شده، سال قبل در تيم گسترش فولاد تبريز عضويت داشت.

  


 

فدريکو پاستورلو، مدير برنامه هاي جوزپه روسي، اعلام کرد بارسا حاضر نيست براي خريد اين بازيکن 30 ميليون يورويي که باشگاه ويارئال درخواست کرده، بپردازد.


 

 این بازیکن 24 ساله ایتالیایی فصل بسیار خوبی را با زیر دریایی های زرد سپری کرد و در همه رقابت ها 32 گل برای این تیم به ثمر رساند.

 اما به نظر می رسد باشگاه کاتالانی که به دنبال الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی اودینزه نیز هست، پیشنهاد قابل قبولی برای روسی ارائه نداده است.

 پاستورلو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بارسلونا هرگز پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای او ارائه نداد. پیشنهاد آنها کمتر بود، ویارئال بیشتر می خواست و در نهایت دو باشگاه به توافق نرسیدند.

 در حال حاضر همه چیز تمام شده، باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. روسی دوست دارد به بارسلونا برود اما من نمی توانم این احتمال را که او یک سال دیگر در ویارئال خواهد ماند را رد کنم."

 او همچنین در مورد علاقه مندی یوونتوس به خرید روسی گفت:" ما به جز بارسا با هیچ باشگاه دیگر مذاکره نکردیم. یوونتوس؟ نه، آنها هیچ تماسی با ما نگرفتند."

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:34 ::  نويسنده : آرمان

 

خبرگزاري پرتغالي لوسا گزارش داد، آندره ويلاس بوآس سرمربي پورتو قرار است به عنوان سرمربي باشگاه چلسي جايگزين کارلو آنجلوتي شود.


 

 لوسا روز دوشنبه به نقل از منابع نزديک به مذاکرات ادعا کرد چلسي باشگاه ليگ برتر انگليس با پرداخت 15 ميليون يورو براي جدايي ويلاس بوآس از پورتو موافقت کرده است.
 ويلاس بوآس 33 ساله که دستيار سابق خوزه مورينيو در چلسي بوده، در اولين فصل حضور خود در پورتو سه عنوان قهرماني شامل ليگ پرتغال، جام حذفي پرتغال و ليگ اروپا را بدست آورده است.
 او جوانترين سرمربي است که موفق به کسب يک عنوان قهرماني اروپا شده است. 
 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:32 ::  نويسنده : آرمان


 

مهاجم 22 ساله شيلي که خود را براي حضور در رقابت هاي کوپا آمه ريکا آماده مي کند.


 

 
رسانه های شیلیایی یکشنبه شب اعلام کردند مسئولان باشگاه اودینزه با پیشنهاد 54 میلیون دلاری بارسلونا برای خرید الکسیس سانچس مهاجم این تیم موافقت کردند.

مهاجم 22 ساله شیلی که خود را برای حضور در رقابت های کوپا آمه ریکا آماده می کند در پند روز آینده به اسپانیا سفر خواهد کرد تا مراحل نهایی انتقالش به بارسا را انجام دهد.

 مدیر برنامه های سانچس اعلام کرد قرارداد او 4 ساله و دستمزد سالیانه او 4.4 میلیون دلار خواهد بود.

سانچس فصل گذشته 12 گل برای اودینزه به ثمر رساند و به همراه این تیم در جایگاه چهارم سری آ قرار گرفت.

سانچس از کلودیو بورگی سرمربی تیم ملی شیلی اجازه گرفت تا به منظور پشت سر گذاشتن تست های پزشکی بارسلونا به این کشور سفر کند و به این ترتیب دیدار دوستانه شیلی مقابل پاراگوئه را نیز از دست خواهد داد.

سانچس برای دیدار دوستانه شیلی مقابل استونی که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد به ترکیب تیمش بازخواهد گشت.


 

 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:30 ::  نويسنده : آرمان

ميلاد زنيدپور امروز در باشگاه ورزشي داماش ايرانيان و پس از گفتگو با مهندس امير عابديني مدير عامل باشگاه ، با امضاي قراردادي دوساله به تيم فوتبال داماش گيلان پيوست.


 

به گزارش سايت تيم داماش گيلان ،میلاد زنیدپور امروز در باشگاه ورزشی داماش ایرانیان و پس از گفتگو با مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه ، با امضای قراردادی دوساله به تیم فوتبال داماش گیلان پیوست.

میلاد زنیدپور فصل گذشته در تیم استیل آذین حضور داشت . وی در پست هافبک بازی می کند و در فصل آتی لیگ برتر ، تیم فوتبال داماش گیلان را برای دو فصل همراهی خواهد نمود .

 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 23:29 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم برزيلي ذوب دومين ستاره ايست که رسما از جمع سبزهاي اصفهاني جدا مي شود.


 

 مدیر برنامه های ایگور کاسترو هافبک مهاجم تیم ذوب آهن اصفهان با حضور در باشگاه تراکتور سازی تبریز قرارداد این بازیکن را برای فصل آتی به امضاء رساند.
 این بازیکن برزیلی تبار ذوب آهن از بازیکنان اصلی این تیم به شمار می رفت ، ذوب آهن با تک گل این بازیکن به فینال جام باشگاههای آسیا صعود کرده بود.
 تراکتور سازی تا کنون با احمد آل نعمه و احسان حاج صفی و سیاوش اکبرپور قرارداد بسته است.

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 21:9 ::  نويسنده : آرمان

---------ناسا با استفاده از تکنولوژی اس دی او  

تصویری بدیع از خورشـــید را با کیــفیتی واضح از تحولات روی آن ثبت و ضبط نموده است که می تواند در شناخت بهتر فعالیت های خورشـــید و شعله هایی که به بیرون پرتاب می کند به دانشمندان کـــمک کند

http://www.nasa.gov/images/content/446589main_fulldiskmulticolor-orig_full.jpg
 

 

 




 

با پیوستن کریستیانو رونالدو و کاکا به رئال مادرید از این پس باید این دو بازیکن رو در میان قوهای سپیدمادرید ببینیم.زلاتان هم به جمع سربازان کاتالونیا در تیم بارسلونا پیوسته و او هم با پیراهن آبی و اناریبارسلونا به میدان خواهد رفت.برای این ۳ بازیکن پرطرفدار در کشورمون تم های زیبایی رو آماده کرده ایم که می تونین در این پست این تم های زیبا رو دانلود کنید.تم هایی که برای شما آماده کرده ایم برای گوشینوکیا و با فرمت nth که قابل نصب برو روی گوشی های با سایز تصویر 320 در 240 می باشد . 



نام تم ها : 2 تم از زلاتان ابراهیموویچ - 1 تم از کریس رونالدو - 1 تم از کاکا

سایز تم ها : مناسب برای گوشی های با سایز 320 در 240 (سری 60 نوکیا)

فرمت تم ها : فرمت nth 

دانلود تم ها : برای دانلود اینجا کلیک کنید

پسوورد فایل: www.derby.ir
 
 


دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : آرمان

 

دانلود تم های لیونل مسی و بارسلونا 


تم ها با فرمت nth و برای گوشی های نوکیا با سایز تصویر 240 در 320 هستند
پسوورد فایل: www.derby.ir 
 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : آرمان

دانلود 6 تم از 6 ستاره فوتبال

تم کریستیانو رونالدو , تم لیونل مسی , تم توتی , تم کاکا , تو رونی , تم ژاوی

برای گوشی سری 60 نوکیا 

فرمت sis 





دانلود هر 6 تم در یک فایل

DOWNLOAD

پسوورد فایل: www.derby.ir

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 20:48 ::  نويسنده : آرمان

گرافیک این بازی در حد عالیه که با توجه به این ویژگی گوشیهای با سخت افزار قوی رو طلب میکنه!

این بازی مخصوص گوشیهای با سیستم عامل سیمبین سری 3 مثل: Nokia N8 و یا C6 و C7 هستش ولی روی یه سری از گوشیهای با سیستم عامل سیمبین ویرایش پنجم مثل Vivaz و Vivaz pro و Satio سونی اریکسون یا سامسونگ i8910 omnia hd هم جواب میده.

تصاویری از محیط بازی













حجم این بازی فوق العاده تقریبا 53 مگابایته که با توجه به اینکه بعضی از دوستان به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارن و مجبورن از اینترنت زجر آور دیال آپ استفاده کنن این فایل رو به 12 پارت تقسیم کردم که پسوند همشون rar هستش،بعد از دانلود تمامی این 12 پارت اونها رو اکسترکت کنید و تو گوشیتون بریزید و نصب کنید و از اون لذت ببرید.


لینکهای دانلود:

PES2011.part01.rar
PES2011.part02.rar
PES2011.part03.rar
PES2011.part04.rar
PES2011.part05.rar
PES2011.part06.rar
PES2011.part07.rar
PES2011.part08.rar
PES2011.part09.rar
PES2011.part10.rar
PES2011.part11.rar
PES2011.part12.rar

موفق باشید...
 

سرپرست باشگاه استقلال با تشريح موارد مطرح شده در نشست اخير کميته ليگ حرفه‌اي فوتبال آسيا از رفع مشکل وجود يک سهامدار در دو باشگاه خبر داد و گفت: بحث رياست مجمع باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس برطرف شده و دو نفر عهده دار رياست مجمع اين دو باشگاه هستند.


 

 علی فتح الله زاده ضمن اشاره به مواردی که در نشست اخیر کمیته لیگ حرفه‌ای فوتبال آسیا مطرح شد، خاطر نشان کرد: عمده بحثی که در این نشست مطرح شد، درباه سهامداران باشگاه‌ها بود. براساس تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نفر نمی توانست بصورت همزمان سهامدار دو باشگاه باشد اما در تازه ترین تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا این مشکل برطرف شده و یک نفر می تواند در دو باشگاه سهامدار باشد.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: البته اینکه یک نفر سهامدار دو باشگاه باشد، منوط به آن است که فرد مورد نظر تنها در یک باشگاه نقش تاثیرگذار داشته و در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌های موثر باشد و در باشگاه دیگر فقط به عنوان یک سهامدار عمل کند. با این تصمیم گیری تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا بخش عمده‌ای از مشکلات باشگاه‌ها برطرف می شود.

 "با این قانون تازه که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تصویب رسیده است، مشکل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که رئیس مجمع آنها یکی است، برطرف شد؟"، علی فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش گفت: ما از این منظر مشکلی نداریم، چرا که پیش از این بحث مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اصلاح شده است. رئیس مجمع باشگاه استقلال یکی نیست و دو نفر ریاست مجمع دو باشگاه را برعهده دارند.

 توضیحات فتح الله زاده پرسشی دیگر را به دنبال داشت که جویای نام روسای مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شد. سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش گفت: رئیس مجمع باشگاه استقلال آقای سعیدلو است و آقای علی آبادی نیز ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس را برعهده دارد.

 وی نسبت به کاهش سهمیه کشورهای حاضر در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد و گفت: با توجه به اینکه برخی کشورها توانسته‌اند به استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا دست یابند، این احتمال وجود دارد که در فصول آتی از سهمیه کشورهای حاضر در مسابقات لیگ حرفه‌ای آسیا کم کنند و به کشورهایی که توانسته‌اند شرایط مورد نظر AFC را کسب کنند، سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بدهند. با این شرایط ما باید مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا مدنظر دارد را لحاظ کنیم تا شاهد کاهش سهمیه‌ها نباشیم.

 بحث تبانی در فوتبال کره جنوبی مورد دیگری است که در نشست اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا بدان پرداخته شده است که فتح الله زاده در این خصوص گفت: مشکلات تبانی که سال گذشته گریبانگیر فوتبال چین شده بود، امسال به فوتبال کره جنوبی وارد شده است. ظاهرا بحث منشور اخلاقی با جدیب بیشتری در کنفدراسیون فوتبال آسیا دنبال می شود تا از این پس شاهد بی اخلاقی در فوتبال این قاره نباشیم.

 فتح الله زاده با اشاره به پیشتازی چینی‌ها در تعداد تماشاگران حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: در نشست اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد که چینی‌ها با میانگین 19 هزار تماشاگر در هر مسابقه از ما پیشی گرفته‌اند که میانگین تماشاگران مان در هر بازی 16 هزار نفر بوده است، البته ما در مسابقه با دیگر کشورهای که میانگین تماشاگران شان برای هر بازی هشت هزار نفر است، شرایط خیلی خوبی داریم.

 وی در این رابطه افزود: در کشور ما همه تیم‌ها ورزشگاه‌های بزرگ ندارند که در دیدارهای آنها ورزشگاه پرشود و میانگین تعداد تماشاگران افزایش یابد. بطور مثال سپاهان و ذوب آهن هواداران زیادی در اصفهان دارند اما ورزشگاهی که آنها در آن بازی می کنند، نمی تواند پاسخگوی بیش از 12 هزار تماشاگر باشد به همین خاطر شاهد افت تعداد تماشاگران می شویم که امیدوارم با بازسازی ورزشگاه نقش تماشاگران این مشکل نیز برطرف شود.

سرپرست باشگاه استقلال با تاکید براینکه میانگین تعداد تماشاگران امتیازی ویژه برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست، افزود: ما باید استانداردهایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا مدنظر دارد را در باشگاه‌های خود اعمال کنیم. اینکه مبادی ورودی ورزشگاهها تغییر کند، جایگاه خبرنگاران تجهیز شود، امکانات مناسبی در اختیار خبرنگاران قرار گیرد و ... کار دشواری نیست که تحقق آن می تواند سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را حفظ کند.

وی در خاتمه تصریح کرد: اینکه از سال 2013 مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا بصورت رفت و برگشت برگزار شود، از دیگر موارد مطرح شده در نشست کمیته لیگ حرفه‌ای فوتبال آسیا بود. همچنین قرار است از این پس کنفدراسیون فوتبال آسیا یک سال زودتر سهمیه کشورها در مسابقات لیگ قهرمانان را اعلام کند تا کشورها از این منظر دچار مشکل نشوند و تکلیف خود را برای حضور در پیکارهای آسیایی بدانند.

 نشست کمیته لیگ حرفه‌ای فوتبال آسیا روز جمعه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 20:22 ::  نويسنده : آرمان

 

SSSSSSSSSS

کدام یک از چهره های سرشناس و مشهور (بازیگران،خوانندگان و ...) استقلالی اند؟
 

 

طرفداران استقلال 

 

بازیگران:محمد رضا گلزار...حمید گودرزی...حسن جوهرچی...رسول نجفیان...مجیدمظفری...شهرام عبدلی...مهناز افشار...پانته آ بهرام...لاله و ستاره اسکندری...بهرام رادان...رضا یزدانی(بازیگر و خواننده)...گلشیفته و شقایق فراهانی...مهران مدیری...سیامک انصاری...لیلا اوتادی...فلانک جنیدی...مریم دردستانی...آناهیتا نعمتی...چکامه چمن ماه...سیاوش خیرابی...عبدالرضا اکبری و پسرش پندار اکبری...داریوش ارجمند...برزو ارجمند...پوریاپورسرخ...نیماشاهرخ شاهی...امیرنوری...سام درخشانی...امیر آقایی...یوسف تیموری...امیرجعفری...مریلا زارعی... پولادکیمیایی...پرستو صالحی...شیلاخداداد...رضا شفیعی جم و... 

 

خوانندگان:معین...ستار...داریوش...امید...سعید محمدی...گوگوش...هایده...شادمهر عقیلی...علی اصحابی...حمید عسکری...بنیامین بهادری...سعید شایسته...ساسی مانکن(رپر)...احسان خواجه امیری...سیروان خسروی...سیاوش شمس...محمد اصفهانی...حامد حدادی(بسکتبالیست)...صمد نیکخواه بهرامی(بسکتبالیست)

اسامی بالا تنها تعدادی از طرفداران سر شناس استقلال هستند

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : آرمان

پالرمو ۱-۲ یوونتوس

ترلیتزی ( DOWNLOAD )
موتو ( DOWNLOAD )
موتو ( DOWNLOAD )

 


 

فرانس بکن باوئر قيصر فوتبال آلمان به بالاک توصيه کرد پيشنهاد بازي خداحافظي در ماه اوت برابر برزيل را بپذيرد و با خاطره اي خوش از تيم ملي جدا شود.


 

 بکن باوئر پس از بیانیه یوآخیم لوو مبنی بر عدم دعوت از بالاک در تیم ملی گفت:" هر بازیکن بزرگی نهایتا در نقطه ای به پایان خواهد رسید. بالاک در هر صورت شایسته یک مراسم خداحافظی بزرگ است من فقط می توانم به وی توصیه کنم که او پیشنهاد فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور در دیدار دوستانه ماه اوت مقابل برزیل و وداع از بازی های ملی پس از 99امین بازی خود در تیم ملی را بپذیرد."

 این دیدار 10ام اوت در اشتوتگارت برگزار می شود و 99امین بازی ملی بالاک خواهد بود البته هافبک 34 ساله لورکوزن پیشنهاد فدراسیون آلمان را رد کرده است.

 تصمیم یوآخیم لوو مانع آن شد تا بالاک به باشگاه 100 تایی ها برسد و تعداد بازی های ملی او زیر 100 باقی ماند و وی همچنان پشت سر بکن باوئر با 103 بازی ملی خواهد ماند.

 رکورد بیشترین بازی ملی در تیم ملی فوتبال آلمان متعلق به لوتار ماتئوس با 150 بازی ملی است

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 13:20 ::  نويسنده : آرمان

همپا با افزايش مبلغ قرارداد بازيکنان در ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران ، رقم قرارداد مربيان شاغل در اين ليگ نيز افزايش قابل توجهي داشته است. هر‌چند که رقم دريافتي تمام مربيان، نزديک به يکديگر نيست و با توجه به سابقه و ميزان موفقيت شان ، رقم‌هاي پرداختي به آنان نيز متفاوت است.


 

جام جم:نکته اصلي اينجاست؛ با گذشت ۱۰ سال از عمر ليگ حرفه اي فوتبال ايران ، رقم هاي پرداختي به مربيان نيز از رشد قابل توجهي برخوردار شده است، در حالي که شايد در سال هاي اوليه اين‌گونه نبود که يک مربي به اندازه بازيکنان تيمش يا بيشتر از آنها در فوتبال ايران پول بگيرد. موضوعي که البته در فوتبال جهان نيز تعريف شده و هيچگاه رقم دريافتي يک مربي با قرارداد ستاره تيمش همخواني و سنخيت لازم را نداشته است.

موضوع از کجا کليد خورد؟

موضوع اعتراض به رقم هاي پايين دريافتي مربيان از زماني کليد خورد که علي پروين در زمان حضورش در پرسپوليس بارها به اين نکته اعتراض کرد که وقتي بازيکن تيمش ۲۰۰ ميليون مي گيرد ، منطقي نيست که او رقم کمتري از آن را دريافت کند. استدلال پروين نيز اين بود که در چنين شرايطي بازيکن و ستاره تيمش وقتي ببيند رقم دريافتي او بسيار کمتر از اوست، حرف‌شنوي لازم را از وي در مقام سرمربي تيمش نخواهد داشت.

 

براي همين نيز علي پروين ۶، ۷ سال پيش رقم قابل توجهي مي گرفت که اصلا با رقم دريافتي ديگر مربيان حاضر در ليگ تطابق نداشت. بعدها که امير قلعه نويي در ليگ برتر صاحب موفقيت هايي شد اين استدلال را به صورت جدي تر مورد توجه قرار داد تا طي دو فصل اخير رقم هاي قابل توجهي را از باشگاه متمول سپاهان دريافت کند. هر چند که قلعه نويي يکي از دلايل جدايي اش از باشگاه اصفهاني را پايبندي باشگاه به سقف قرارداد بازيکنان دانست ، اما حسيني رئيس هيات مديره سپاهان به صراحت اعلام کرد که قلعه نويي به اين دليل در اصفهان نمانده که باشگاه نمي توانسته است بسان دو فصل گذشته به وي پول پرداخت کند.

به هر صورت و در شرايطي که اکثر کارشناسان فوتبال ايران ،افزايش رقم هاي قرارداد مربيان را اصولي و بر اساس منطقي تعريف شده نمي دانند ، عده‌اي نيز اين افزايش قراردادها را متاثر از حضور مربيان خارجي و رقم هاي دريافتي آنان مي دانند.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد که در کشور ما بر خلاف تمام نقاط دنيا، اکنون قيمت يک مربي در حد خريد يک بازيکن ممتاز و حتي در مواردي بيش از آن است. رسول کربکندي مربي فصل پيش راه‌آهن در اين مورد معتقد است: تنها زماني مي‌توان بر رقم‌هاي لجام‌گسيخته جذب بازيکن يا مربي توسط برخي باشگاه‌هاي متمول مهار زد که رسيدگي و نظارت کاملي بر مصوبه سقف قراردادها صورت گيرد.

از آنجا که در تيم‌هاي دولتي اين رقم از پول بيت‌المال تامين مي‌شود، پس اين اهميت وجود دارد که با استفاده از تمام ابزارهاي کارآمد از جمله سازمان بازرسي، اقدامي کنترلي صورت گيرد چرا که مربي‌اي که در طول فصل يک ميليارد تومان دريافت مي‌کند ديگر نمي‌تواند در فصل بعد ، به رقم ۳۵۰ ميليون تومان قناعت کند. به اين ترتيب سيکل معيوب موجودي پرايرادتر به کار خود ادامه مي‌دهد. کربکندي معتقد است اساسا وضع قانون سقف قراردادها کاري غلط و غيرحرفه‌اي است و در صورتي که فوتبال ما از انحصار دولت خارج و به طور صحيح و اصولي به بخش خصوصي واگذار شود، به طور خودکار، چنين رويه‌هاي غيرقابل کنترلي از بين خواهد رفت.

اصغر شرفي، سرمربي پيشين برق شيراز، استقلال و ... معتقد است اکنون در عين حال که همه مي‌دانند ارقامي نجومي و خارج از سقف‌هاي قانوني در فوتبال ما جابه‌جا مي‌شود، کسي نمي‌تواند با سند چنين چيزي را بازگو کند. شرفي معتقد است از آنجا که فوتبال ما داراي ماهيتي دولتي است، اين ورزش براي ادامه حيات خود نيازمند تزريق بودجه‌هاي دولتي است، ولي اين اقدام بايد به صورتي متوازن و عادلانه صورت گيرد تا چنين شکاف عميقي بين تيم‌هاي بسيار متمول ليگي با ديگر تيم‌ها به وجود نيايد و به اين ترتيب با داغ شدن تب رقابت واقعي، بر کيفيت و قدرت فوتبال ايران افزوده شود.

ابراهيم قاسمپور، سرمربي پيشين صنعت نفت، پاس و... با اعلام اين که برخي مربيان مبالغي بالغ بر ۷۰۰ ميليون تومان در طول يک سال دريافت مي‌کنند، بحث سقف قرارداد مربيان از سقف قرارداد بازيکنان را کاملا متفاوت و مجزا از يکديگر مي‌داند و معتقد است براي هر يک از اين دو مقوله، بايد نظام خاص و متفاوتي برقرار شود. قاسمپور با اشاره به اين که رقم‌هاي زيادي در فوتبال ايران به شکل زير ميزي تبادل مي‌شود، اين پديده را به هيچ وجه زيبنده و قابل تحمل نمي‌داند.

ناصر ابراهيمي، سرمربي پيشين تيم ملي، يکي از دلايل پرداخت‌هاي بالاي ۸۰۰ تا ۹۰۰ ميليون توماني به برخي مربيان داخلي را ورود برخي مربيان خارجي با ارقامي يکي، دو ميلياردي و بيشتر مي‌داند و مي‌گويد: در گذشته چنين رقابت کور و سرسام‌آوري در بالا بردن ارقام نجومي قراردادها به وجود نيامده بود و مربيان با دريافت حداقل دستمزدهايي، با آرامش به مراتب بهتري به کار و حرفه مورد علاقه خود مي‌پرداختند به گونه‌اي که من در طول ۴۴ سال فعاليت مربيگري در مجموع بيش از ۱۸۰ ميليون تومان دريافت نکرده‌ام و حتي در دهه ۱۳۶۰ با حقوق ماهانه ۵ تا ۷ هزار تومان که شايد معادل ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان فعلي ارزش داشت، با رضايت به کار سرمربيگري تيم ملي مشغول بودم؛ حقوقي که با آن نه مي‌شد خودرويي خريد و نه خانه‌اي.

فرار از سقف قرارداد

سعيد ناصري، معاون اجرايي کانون مربيان فوتبال ايران هم با اعلام اين‌که يکي از مربيان موفق سال‌هاي اخير ليگي، سال گذشته رقم يک ميليارد و ۱۴۰ ميليون تومان دستمزد و پاداش از باشگاه خود دريافت کرده و ديگر مربي سرشناس ليگي سال قبل از آن به ازاي تنها يک نيم‌فصل رقم ۶۰۰ ميليون تومان دستمزد و پاداش گرفته بود،‌ گفت: مسلما در ظاهر، قرارداد چنين مربياني شايد بيش از ۳۰۰ ميليون نباشد ولي باشگاه‌ها با اتخاذ حربه‌هاي مختلفي، ماده‌ها و بندهايي براي فرار از سقف قرارداد باز مي‌کنند؛ مثلا مي‌نويسند براي اين تعداد برد پياپي، باشگاه ملزم به پرداخت اين مقدار پاداش به مربي خواهد بود و...

معاون اجرايي کانون مربيان فوتبال ايران معتقد است در حالي که بسياري از مربيان توانمند و داراي دانش فني مناسب، از کورس حضور در اين عرصه دور افتاده‌اند تعدادي مربي محدود، بدون رعايت سقف‌هاي قانوني جولان مي‌دهند، حال آن که اغلب اين گونه مربيان، کمتر کيفيت و کارهاي‌ شاخصي از خود نشان مي‌دهند.

 
به هر حال در شرايطي که اغلب مربيان مانند بسياري از اقشار پردرآمد ديگر جامعه بنابر ملاحظاتي، مايل به افشاي ارقام دريافتي طول فصل خود نيستند، نگاهي به جدول درآمدهاي تقريبي غالب مربيان زحمتکش و پرتلاش ليگ برتري خالي از لطف نيست.

اين ارقام از طريق منابع خبري، گفت‌وگو با کارشناسان و برخي سرمربيان و بررسي وضعيت قراردادهاي آنان به دست آمده است.

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : آرمان


 

سرمربي تيم فوتبال رئال‌مادريد خيال ترک ضيافت قطري‌ها را نداشته و در خلال ميهمان نوازي‌هاي قطر از احتمال مربيگري در پاريسن ژرمن نيز سخن به ميان آورده است.


 

 هر چند اساس خبر توسط منابع خبري در مادريد قاطعانه تکذيب شده است؛ اما رسانه‌هاي معتبر اروپايي معتقدند که سازمان سرمايه‌گذاري قطر و شرکت تابعه آن به نام بنياد سرمايه‌گذاري قطر در امر ورزش، حامي مالي شماره يک باشگاه پاريسن ژرمن فرانسه شده و علاقه‌مند به استخدام چند بازيکن کهکشاني و مربيگري خوزه مورينيو است.

 امير قطر در ضيافت شام خود هنگام مذاکره با مورينيو براي حضور در چندين فيلم تبليغاتي به سود ميزباني قطر در جام جهاني 2022 از وي خواست تا ضمن ترک رئال مادريد راهي پاريسن ژرمن شود.

 پيشنهاد امير قطر به مورينيو تعجب آقاي خاص را در پي داشته چرا که احتمالا توقع طرح اين پروژه توسط امير قطر را نداشته است. جالب اين که مقامات فدراسيون فوتبال قطر خود از اين مسئله بي‌خبر بوده‌اند و امير قطر شخصاً چنين پيشنهادي به مورينيو داده است.
 شيخ حمدبن خليفه آل‌ثاني از قبيله ثروتمند و قديمي بني‌تميم بوده و براي هزينه ميلياردي در فوتبال نيازي به گزارش کار يا پرداخت ماليات ندارد.

 

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : آرمان

زين‌الدين زيدان هافبک پيشين رئال بازيکن مورد علاقه خود را به فلورنتينو پرس معرفي و بر اهميت توجه به خريد سريع او تاکيد کرد.


 

 زين الدين زيدان بازيکن سالهاي دور رئال مادريد در تماسي تلفني از فلورنتينو پرس، مديرعامل اين باشگاه خواست تا هر چه سريع‌تر مدافع 18 ساله لن فرانسه را به خدمت بگيرد.
 رافائل واران فرانسوي از منچستريونايتد انگليس پيشنهادي 10 ميليون پوندي دارد و رئال مادريد در صورت تصويب درخواست زيدان بايد بيش از اين را پرداخت کند.
 قرارداد واران با لن تا پايان سال 2015 ميلادي است و اين باشگاه حق دارد در خصوص انتقال مدافع جوان خود تصميم گيري کند.
 لن به دسته دوم سقوط کرده و براي فروش وي به شدت تحت فشار مالي است.


 

 

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 13:14 ::  نويسنده : آرمان

هافبک آرژانتيني تيم فوتبال رئال مادريد از علاقه‌اش براي تمديد قرارداد با باشگاه مادريدي خبر داد


 

  آنخل دي ماريا که در آستانه رقابت‌هاي کوپا آمريکا ( جام ملت‌هاي آمريکاي جنوبي) به آرژانتين سفر کرده نگراني‌اش را از بابت تمديد قرارداد با باشگاه رئال مادريد ابراز و اظهار اميدواري کرد روند مربوط به تمديد قراردادش هر چه سريعتر طي شود.

 دي ماريا در گفت‌وگو با راديو "لارد" عنوان کرد: کمي هيجان دارم و بي صبرانه منتظرم کارهاي مربوط به تمديد قرارداد و ادامه‌ي حضورم در باشگاه رئال مادريد به پايان برسد. زماني که راهي مادريد شدم به من گفته شد که اگر در سال اول عملکرد خوبي داشته باشم قراردادم براي سالهاي آينده تمديد خواهد شد به همين دليل کمي استرس دارم و اين روزها در انتظار رسيدن اخبار خوش از مادريد هستم.

 ستاره تيم ملي آرژانتين درباره‌ي وضعيتش براي فصل آتي عنوان کرد: چند تيم اروپايي بازي‌هاي من را از نزديک تماشا کرده‌اند و چند پيشنهاد دارم، اما از وضعيتم در مادريد راضي هستم. فقط اگر شرايط به گونه‌اي فراهم شود که بتوانم قبل از آغاز کوپا آمريکا وضعيتم را مشخص کنم بسيار خوشحال خواهم شد.

 دي ماريا درباره‌ي فصل گذشته‌ي فوتبال هم اظهار کرد: من فصل گذشته به همراه رئال مادريد پيشرفت‌هاي زيادي داشتم. فکر نمي‌کردم بتوانم در ليگ و ديگر رقابت‌هاي اروپايي درخشش داشته باشم. با اعتماد به نفسي که مورينيو به من داد باعث شد راحت‌تر کار کنم و آزادي بيشتري داشته باشم. فکر مي‌کنم در آينده شرايط از اين هم بهتر شود.
 
 
 

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : آرمان


 

پس از قطعي شدن جدايي لئوناردو از نيمکت اينتر و حضور اين مربي برزيلي روي نيمکت پاري سن ژرمن نراتزوري‌ها جستجوي خود را براي يافتن گزينه موردنظر آغاز کرده‌اند.


 

 لئوناردو که فصل گذشته از هفته‌هاي مياني ليگ جانشين بنيتس اسپانيايي شد اکنون راهي فرانسه خواهد شد تا مرد شماره يک نيمکت پاري سن ژرمن باشد.

 ارنستو پائوليلو مدير روابط عمومي باشگاه اينتر در گفت‌وگو با بلومبرگ با اعلام اين مطلب گفت: لئوناردو به زودي به پاريس سفر مي‌کند و ما از هم اکنون دنبال يافتن جانشين مناسبي براي او هستم. البته اين جدايي تنها با نظر شخصي خود لئوناردو صورت مي گيرد چرا که باشگاه قصد داشت او را براي فصل آينده حفظ کند.

 روزنامه ايتاليايي گاتزتا دلواسپورت هفته گزارش داد که سرمربي برزيلي اينتر در سفر به دوحه با موسسه مالي قطر که 70 درصد سهام باشگاه پاري سن ژرمن را در اختيار دارد وارد مذاکره شده است.

 از سينشا ميهايلوويچ، مربي فعلي فيورنتينا و بازيکن سال‌هاي نه چندان دور اينتر به عنوان يکي از گزينه‌هاي اصلي هدايت نراتزوري در فصل آينده ياد مي شود، هرچند ماسيمو موراتي رئيس باشگاه اينتر اعلام کرده قصد ندارد مربي فصل بعد تيمش را از باشگاه ديگري انتخاب کند.

 رئيس باشگاه اينتر دراين باره مي گويد: ميهايلويچ در حال حاضر مربي باشگاه ديگري است و من در حال حاضر قصد ندارم مربياني که با باشگاه‌هاي ديگر قرارداد دارند را به خدمت بگيرم.

 تيم فوتبال اينتر فصل گذشته پس از چند قهرماني پياپي در سري A عرصه را به رقيب همشهري واگذار کرد و پس از ميلان به مقام نايب قهرماني دست يافت.
 
 
 

جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه يوونتوس ميشله پازينتزا هافبک باشگاه ناپولي را با قراردادي سه ساله به خدمت گرفت.


 

 این بازیکن 28 ساله پنجشنبه تست های پزشکی باشگاه یوونتوس را پشت سر گذاشت و رسما به عنوان بازیکن جدید این تیم معرفی شد.

 چندی پیش مدیر برنامه های پازینتزا اعلام کرده بود مذاکرات با یوونتوس به اتمام رسیده و این بازیکن به زودی به تورین خواهد رفت. این در حالی است که خود پازینتزا نز اعلام کرده بود به دلیل مسائل شخصی دیگر در ناپولی نخواهد ماند.

 هافبک اسبق باشگاه ناپولی نقش موثری در رسیدن این تیم به رقابتهای لیگ قهرمانان فصل آینده داشت و امیدوار است با یوونتوس نیز به این مهم دست یابد.

 پازینتزا سومین خرید یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. یووه پیش از این پیرلو را از میلان و رتو سیگلر را از فیورنتینا به خدمت گرفته بود.

 

جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 20:33 ::  نويسنده : آرمان

محمدرضا خلعتبري مهاجم ملي پوش ذوب آهن با قرارداد دو ساله به تيم الغرافه قطر پيوست.


 

 


 در کنفرانس خبری این بازیکن، سران باشگاه پیراهن شماره 10 این تیم را به خلعتبری دادند. این پیراهن قبلاً بر تن بازیکنانی چون سیروس قایقران و مرتضی کرمانی مقدم بوده است.
 


 

باشگاه استقلال در انتظار پاسخ تيموريان است.


 

 سايت باشگاه استقلال در خبري کوتاه از ادامه مذاکرات باشگاه با بازيکنان مورد نياز اين تيم خبر داده و تاکيد کرده که ساير اخبار مربوط به نقل و انتقال استقلال صحت ندارد.

 سايت استقلال نوشت: "خبرها پرشمارند. شايعه‌ها، از خبرها نيز بيشترند، اما رخ داده‌ها و اتفاقات مثبت شده و صورت قانوني به خود گرفته، در همان حدي که پيش از آخر هفته‌ بودند، هستند. تنها خبر واقعي، رفتن يورگن گده، به تيم ذوب‌آهن است.
 به اين ترتيب، استقلال با دو بازيکن (کرار جاسم و علي حمودي) قرارداد بسته با محمد نصرتي، موافقت‌نامه داخلي را امضا کرده با سيدمهدي رحمتي، کريم انصاري‌فرد، شهاب گردان در حال مذاکره است. براي عقد قرارداد با ميثم حسيني، همچنان مصر است و جواب آندرانيک تيموريان را انتظار مي‌کشد. "

 

سرمربي تيم فوتبال اميد کشورمان: ايران هميشه مدعي بوده و در پيکارهاي انتخابي المپيک 2012 لندن هم مي‌تواند يکي از مدعيان سه سهميه قاره آسيا باشد.


 

 علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان ضمن مطلوب خواندن شرایط این تیم پیش از دیدار با عراق در مرحله انتخابی المپیک 2012 لندن گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم و شکر خدا مشکلات خروج از کشور امیدهای فوتبال ایران با مساعدت و همکاری مسئولان امر برطرف شد تا تیم بدون دغدغه عازم عراق شود.

 تا پیش از اعزام به هماهنگی کامل می‌رسیم
 سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با یادآوری اینکه تمرینات امیدهای فوتبال ایران از روز دوشنبه 23 خرداد با حضور کلیه بازیکنان و بدون غایب برگزار شده است، افزود: تصور من این است که تیم تا قبل از اعزام به عراق و بازی با تیم فوتبال امید این کشور به هماهنگی لازم برسد و با انسجام به میدان برویم.

 دست پر از دیدار از عراق بازمی گردیم
 وی امیدوارانه از آینده تیم فوتبال امید یاد کرد و گفت: امیدوارم تیم امید بتواند نمایشی ایده‌آل برابر عراق داشته باشد و از مصاف با این تیم دست پر از زمین خارج شود.

 تیم امید از نظر هماهنگی عقب است
 منصوریان با مثبت ارزیابی کردن روند آماده سازی تیم فوتبال امید کشورمان خاطر نشان کرد: در نشستی که با آقای کارلوس کی‌روش داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که تیم فوتبال امید ایران از نظر هماهنگی و کار تیمی از برنامه عقب بوده و با کمبودهایی مواجه است به همین خاطر کلیه تمرینات ما در روزهای اخیر بصورت گروهی انجام شد. از گرم کردن تا تمرینات تاکتیکی بصورت گروهی انجام شد تا بازیکنان به درک تاکتیکی و تکنیکی برسند.

 شناخت ما از تیم عراق به اندازه کافی است
 سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان شناخت خود از تیم فوتبال امید عراق را در حد قابل قبول توصیف کرد و گفت: تلاش ما بر این بوده که در تمام زمینه‌ها نسبت به عراق شناخت پیدا کنیم و با آگاهی کامل از شرایط این تیم به میدان برویم. آنقدر از تیم عراق شناخت داریم که می دانیم هر آن احتمال دارد، رئیس فدراسیون فوتبال عراق از سمت خود کناره گیری کند. با توجه به ارتباط خوبی که بین رئیس فدراسیون و سرمربی تیم فوتبال امید عراق وجود دارد، شاید کناره گیری رئیس فدراسیون عراق، استعفای سرمربی امیدهای این کشور را نیز به دنبال داشته باشد.

 بستر برای صعود به المپیک باید بعد از بازی با عراق فراهم شود
 وی از برنامه ریزی کادر فنی تیم فوتبال امید کشورمان برای آگاهی یافتن از شرایط تیم فوتبال امید عراق خبر داد و در پاسخ به این پرسش که "آیا تیمش می تواند به طلسم ناکامی‌های فوتبال ایران در راهیابی به المپیک پایان دهد؟"، گفت: اگر از نظر سخت افزاری بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم که باید بگویم:"نه"! چون بستر برای صعود به المپیک باید بعد از بازی با عراق فراهم شود. بازی با عراق یک صخره کوچک برای ماست که اگر با موفقیت آن را پشت سربگذاریم تازه کارمان برای حضور در المپیک آغاز می شود.

 تیم امید نیاز به 10 بازی دوستانه و دو اردوی خارجی و داخلی دارد
 سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال امید ایران بعد از بازی با عراق نیاز به 10 دیدار دوستانه دارد، دو اردوی بلند مدت و کوتاه مدت در داخل و خارج از کشور باید برپا کنیم و همه دست به دست هم دهند و به معنای واقعی یار دوازدهم تیم فوتبال امید ایران باشند. مطبوعات باید یاری کنند تا بازیکنان تیم امید شناخته شوند.

 ایرانی‌های مقیم عراق از تیم امید حمایت کنند
 منصوریان با دشوار خواندن کار تیم فوتبال امید عراق در اربیل گفت: عراقی‌ها با انتخاب چهار بازیکن از شهر اربیل و برگزاری بازی در این شهر به دنبال آن هستند که تماشاگران و فوتبال دوستان اربیلی را به حمایت از تیم فوتبال المپیک عراق دعوت کنند. شاید بهترین راهکار برای مقابله با تماشاگران عراقی دعوت من از ایرانی‌های عزیز مقیم عراق باشد که با حضور خود در ورزشگاه شهر اربیل بی دریغ از تیم کشورشان حمایت و پشتیبانی کنند.

 بیش از 100 روز برای آماده سازی تیم امید فرصت داریم
 سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه را مایه دلگرمی بازیکنان این تیم خواند و گفت: مطبوعات و رسانه‌ها باید شرایطی را به وجود بیاورند که بستر اولیه و ایجاد فضای غرور و اینکه برای پرچم جمهوری اسلامی مبارزه کنند در بازیکنان تیم امید به وجود آید. بعد از این می توانیم به دنبال برنامه ریزی برای تیم امید باشیم تا در فرصتی 100 تا 120 روزه که پس از دیدار با عراق تا مرحله سوم انتخابی المپیک خواهیم داشت، تیم امید را به خوبی تدارک ببینیم.

 90 درصد از ترکیب اصلی تیم را شناخته‌ایم
 وی در خصوص شناخت خود و دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید ایران از ترکیب اصلی این تیم گفت: ما تقریبا ترکیب اصلی خود را 90 درصد به دست آورده‌ایم. 10 درصد دیگر هم منتظریم ببینیم چه اتفاقاتی تا پیش از بازی رقم می‌خورد. آرزوی ما این است که هیچ بازیکنی مصدوم نشود اما اگر بازیکنی خدای ناکرده آسیب دید دست به جابجایی در ترکیب می زنیم.

 نگرانی از بابت خط دفاع و دروازه نداریم
 منصوریان در خصوص شرایط خط دفاعی و دروازه بانان تیم فوتبال امید کشورمان نیز گفت: ما سه دروازه بان آماده داریم و در خط دفاع نیز از چهار مدافع آماده بهره می بریم. با این شرایط احساس کمبود نمی کنیم و با آنها هر روز تمرین تاکتیکی، گروهی و هماهنگی می کنیم تا بدون آنها هارمونی به وجود آید. خوشبختانه بازیکنان تدافعی ما با حضور در تیم‌های لیگ برتری از بعد تجربی کمبودی ندارند.

 تا عصر جمعه ترکیب اصلی تیم امید مشخص می شود
 "آیا درون دروازه به انتخاب اصلی رسیده‌اید؟"، منصوریان در پاسخ به این پرسش گفت: ما تا لحظه آخر و شنبه بعدازظهر در این رابطه به جمع بندی می رسیم. البته تا روز جمعه ترکیب اصلی را پیدا می کنیم که کرده‌ایم. البته سعی می کنیم تا لحظه آخر ترکیب را به بازیکنان نگوییم تا رقابت در تیم زنده بماند.

 اینکه مردم در بازی با سوریه به ورزشگاه نیامدند، طبیعی بود
 وی با اشاره به سکوهای خالی ورزشگاه آزادی در روز دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال امید ایران و سوریه گفت: در آن بازی 100 تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند! مردم ما هر موقع احساس کنند تیم کشورشان نیاز به کمک دارد با سرعت خود را به ورزشگاه می رسانند. در بازی با سوریه من زیاد از مردم توقع نداشتم. با توجه به برگزاری دیدار فینال جام حذفی بیشتر نگاه مردم به آن بازی بود و طبیعی بود برای تماشای یک دیدار دوستانه به ورزشگاه نیایند.

 پخش زنده بازی روحیه بازیکنان تیم امید را تقویت می کرد
 منصوریان خاطرنشان کرد: اگر بازی ما را بصورت زنده نشان می دادند این روحیه‌ای به بازیکنان می داد و آنها را برای دیدار حساس با عراق از نظر روحی تقویت می کرد که به همین خاطر من به عدم پخش زنده بازی اعتراض کردم.

 شک ندارم در بازی برگشت با عراق ورزشگاه پر می شود
 وی با اطمینان تاکید کرد: شک ندارم هر نتیجه ای که در بازی رفت عراق - ایران در مرحله انتخابی المپیک رقم بخورد برای دیدار برگشت ما با این تیم ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر خواهد شد و ما با یک حمایت حداکثری از تیم امید به میدان می رویم.

 ایران یکی از سه مدعی آسیا برای صعود به المپیک است
 " ایران همیشه مدعی بوده و در پیکارهای انتخابی المپیک 2012 لندن هم می تواند یکی از مدعیان سه سهمیه قاره آسیا باشد"، منصوریان با ذکر این جمله خاطر نشان کرد: دوست دارم یار دوازدهم به معنای واقعی از تیم فوتبال امید ایران حمایت کنند. مردم با حضور گسترده در ورزشگاه و با دعای خیری که در خانه برای ما خواهند داشت، می توانند یار دوازدهم امیدهای ایران باشند.

 تیم فوتبال امید کشورمان صبح فردا شنبه برای رویارویی با تیم امید عراق در مرحله دوم انتخابی المپیک عازم اربیل عراق می شود تا روز یکشنبه مقابل این تیم صف آرایی کند.
 

جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 20:31 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم گريزپاي ذوب‌آهن اصفهان براي انجام آزمايش‌هاي پزشکي باشگاه الغرافه وارد دوحه شد و پس از آن در نشست خبري باشگاه حضور خواهد يافت.


 

 به نوشته سايت کوره، محمدرضا خلعتبري مهاجم ذوب‌آهن اصفهان وارد دوحه شد و پس از انجام آزمايش‌هاي پزشکي در نشست خبري باشگاه الغرافه شرکت خواهد کرد.


 باشگاه الغرافه قطر اعلام کرد که خلعتبري در فصل آينده جايگزين يونس محمود عراقي در خط حمله خواهد بود.


 با پيوستن اين مهاجم 28 ساله به الغرافه، امکان جدايي منصور ابراهيم‌زاده از ذوب‌آهن قوت مي‌گيرد، چرا که ابراهيم‌زاده بيشتر اعلام کرد که شرط حضور او بر روي نيمکت ذوب‌آهن براي فصل آينده تمديد قرارداد خلعتبري و فرشيد طالبي است.

 
 

جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 20:31 ::  نويسنده : آرمان


 

هافبک غنايي تيم فوتبال چلسي گفت: انتقالم به اينتر و آث.‌ميلان يا رئال‌‌مادريد شايعه است.


 

 به نقل از ديلي‌استار، مايکل اسين اظهار داشت: من کاملا در جريان شايعات هستم. از زماني که فصل گذشته به پايان رسيد در مورد من گزارش شده که در حال رفتن به آ.ث و اينترميلان هستم، يا اين که رئال‌مادريد مرا مي‌خواهد. اين‌ چيزها همه شايعه بوده و بي‌اساس است. به دوستدارانم مي‌گويم به اين اخبار توجه نکنند.
 بازيکن 28 ساله آبي‌ها افزود: واکنش من به اين گونه اخبار سکوت است و بس. در استامفوردبريج هيچکس به من نگفته به تيمي ديگر واگذار مي شوم.
 وي ادامه داد: با باشگاه قراردادي محکم و با شرايط کاملا روشن دارم. مطمئن هستم تا پايان آن را به انجام خواهم رساند.
 اين هافبک قدرتمند از شش فصل قبل در خدمت آبي‌هاي بوده و براي آنان 149 بازي انجام داده است.
 قرارداد کنوني وي دو سال ديگر به پايان خواهد رسيد.


 

شش گزينه هدايت تيم فوتبال شاهين بوشهر مشخص شدند.


 

 پس از انتخاب علي افراشته به عنوان رييس هيئت مديره و مجيد ابوالفتحي به عنوان مديرعامل باشگاه شاهين بوشهر، مسئولان اين باشگاه به دنبال جذب سرمربي جديد اين تيم براي فصل پيش رو هستند.

 بر اين اساس از علي دايي، مصطفي دنيزلي، امير قلعه‌نويي، فرهاد کاظمي، حميد درخشان و بيژن ذوالفقارنسب به عنوان گزينه‌هاي هدايت تيم فوتبال شاهين بوشهر در ليگ يازدهم نام برده مي‌شود که باشگاه شاهين مذاکراتي را با آن انجام داده است.

 در ميان اين گزينه‌ها قرار است مصطفي دنيزلي تا يکشنبه نظر نهايي خود را اعلام کند و فرهاد کاظمي با مسئولان بوشهري به توافق رسيده است.

 
 
 

جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 20:29 ::  نويسنده : آرمان

ديگو فولان، مهاجم سابق منچستريونايتد اميدوار است تا داويد دخئا، دروازه بان کنوني اتلتيکومادريد در صورت انتقال به رختکن يونايتد بتواند به سرعت با زندگي در انگليس تطبيق يافته و مبدل به بازيکن بزرگي دراين تيم شود.


 

 یونایتد با پیشنهادی 21.5 میلیون یورویی در یک قدمی خرید این دروازه بان جوان است و فورلان در انتظار روزهای خوبی برای دخئا می باشد.

 فورلان به بی بی سی اسپورت گفت:« داوید مبدل به بازیکن تراز اولی خواهدشد، چون توانایی های فراوانی دارد. او تنها یک سال دروازه بان شماره یک اتلتیکومادرید بود و بازیکن جوانی است که تجربه کمی دارد.»

 با خداحافظی ادوین فان درسار از دنیای فوتبال، سرالکس فرگوسن جای خالی یک دروازه بان توانا را درتیمش خالی می بیند و اکنون این دروازه بان جوان اسپانیایی پای در مسیر فان درسار خواهد گذاشت.

 دخئادر حال حاضر در رقابتهای زیر21 ساله های اروپا در دانمارک حاضر است و اعلام کرده که در پایان این تورنمنت از آینده اش صحبت خواهد کرد.

 فورلان نگران آن است که این ستاره 20 ساله شاید نتواند به سرعت با فوتبال انگلیس تطبیق پیدا کند ولی نمی خواهد دوران حضورش در منچستر را با دوران کنونی ای که دخئا آن را تجربه خواهد کرد مقایسه کند.فورلان در طول سالهای 2002 تا 2004 برای منچستریونایتد بازی می کرد و در 63 دیداری که برای این تیم برگزار کرد، 10 گل به ثمر رساند.

 

کريستين تراش مدافع باشگاه اشتوتگارت پيشنهاد تمديد قرارداد با اين تيم را رد کرده و تيم هاي شالکه، لورکوزن و ولفسبورگ هم اکنون خواهان جذب او هستند.


 

 به نوشته روزنامه بیلد قرارداد فعلی تراش 23 ساله تابستان 2012 به اتمام می رسد و فردی بابیچ مدیر اجرایی اشتوتگارت تلاش زیادی برای تمدید قرارداد او تا سال 2016 کرده اما به نظر می رسد او قصد ماندن در این تیم را ندارد.

 مسئولین اشتوتگارت حتی پیشنهاد دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو را به او ارائه داده اند اما به نظر می رسد تراش به دنبال چالشی جدید است.

 گفته می شود مشتریان این بازیکن قصد دارند با پیشنهادی در حدود 10 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند.

 این در حالی است که یوخن اشنیدر مدیر فنی باشگاه اشتوتگارت معتقد است تراش در نهایت قرارداد خود را با این باشگاه تمدید می کند. او در گفتگو با رسانه های آلمانی می گوید :" البته که او در نهایت قراردادش را با ما تمدید می کند. او هنوز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و تجربه نشان داده هر چیزی ممکن است در طول زمان تغییر کند."

 


 

ورزشگاه ويمبلي لندن به عنوان برگزارکننده مسابقه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در سال 2013 برگزيده شد.


 

 به نقل ازيوفا، در کنگره اخير اتحاديه فوتبال اروپا با در نظر گرفتن شرايط کشورهاي خواهان ميزباني مسابقه نهايي اين جام، بيشترين راي از آن ورزشگاه ويمبلي شد که سه هفته قبل ميزباني همين جام را ميان بارسلونا اسپانيا و منچستريونايتد انگليس برعهده داشت.
 اين اتفاق در حالي روي خواهد داد که اتحاديه انگليس در آن هنگام، صدوپنجاهمين سالگرد تاسيس خود را جشن خواهد گرفت.

 ميشل پلاتيني، رئيس يوفا در اين زمينه در نيون سوئيس گفت: هميشه متقاضيان زيادي براي برعهده گرفتن ميزباني مسابقه نهايي ليگ قهرمانان اروپا وجود دارد. براي سال 2013 نيز با توجه به مساله مصادف شدن با سالگرد تاسيس اتحاديه انگليس، اعضا يوفا راي به ميزباني ويمبلي دادند.
ورزشگاه ويمبلي 87659 نفر گنجايش دارد.
 ورزشگاه آليانس‌آ‌ره‌نا مونيخ در سال آينده پذيراي بازي نهايي جام فوق خواهد بود.

 

چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه بارسلونا براي ترميم خط دفاعي خود با مدافع مرکزي آ.ث ميلان وارد مذاکره رسمي شد.


به نقل از رويترز، تياگو سيلوا مدافع مرکزي ميلان ايتاليا از باشگاه بارسلونا پيشنهاد 18 ميليون يورويي دريافت کرده و اين براي مدافع 26 ساله ميلان پيشنهاد ارزشمند و وسوسه‌انگيزي است.
اين در حالي است که بارسلونا براي خريد سسک فابرگاس، آلکسيس سانچس، روسي و مايکون نيز خيز برداشته و به نظر مي‌رسد منابع مالي که روسل آنها را تکذيب مي‌کند از پشتوانه مطلوبي برخوردار باشد.
قرارداد تياگو سيلوا در صورت انعقاد تا پايان سال 2016 خواهد بود.

چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه بارسلونا براي ترميم خط دفاعي خود با مدافع مرکزي آ.ث ميلان وارد مذاکره رسمي شد.


به نقل از رويترز، تياگو سيلوا مدافع مرکزي ميلان ايتاليا از باشگاه بارسلونا پيشنهاد 18 ميليون يورويي دريافت کرده و اين براي مدافع 26 ساله ميلان پيشنهاد ارزشمند و وسوسه‌انگيزي است.
اين در حالي است که بارسلونا براي خريد سسک فابرگاس، آلکسيس سانچس، روسي و مايکون نيز خيز برداشته و به نظر مي‌رسد منابع مالي که روسل آنها را تکذيب مي‌کند از پشتوانه مطلوبي برخوردار باشد.
قرارداد تياگو سيلوا در صورت انعقاد تا پايان سال 2016 خواهد بود.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 1322
بازدید ماه : 2518
بازدید کل : 44575
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content