آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, :: 13:34 ::  نويسنده : آرمان

هواداران بي‌شماري از اردوگاه آبي و اناري پوشان در جايگاه بارسا از صبح امروز به سردادن شعارهايي عليه پايتخت نشينان پرداخته‌اند.


   به نقل از آس اسپانيا، تعداد قابل توجهي از هواداران بارسلونا با حضور در جايگاه مخصوص هواداران بارسلونا که با هتل محل اقامت تيم بارسا نيز فاصله زيادي دارد شعارهاي آنتي مادريديسمو(ضدمادريدي) سر داده و مقامات، مربيان و بازيکنان رئال مادريد را مورد استهزا و تمسخر خود قرار مي‌دهند.
برعکس اين وضعيت در جايگاه هواداران رئال مادريد عليه بارسلونا نيز گزارش شده اما تعداد پليس‌هاي آرايش گرفته براي کنترل معترضان در نزديکي جايگاه هواداران بارسلونا به مراتب بيش از منطقه‌اي است که مادريدي‌ها را در بر دارد.

 

چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : آرمان

اردوي آبي و اناري پوشان با هواپيماي مدرن ايرباس 330 به والنسيا آمد.


   به نقل از آس اسپانيا، باشگاه بارسلونا با هواپيماي شخصي و خريداري شده خود، ايرباس 330 وارد والنسيا شده و بسياري از خبرنگاران براي بازديد از اين هواپيماي مدرن در فرودگاه والنسيا تجمع کرده‌اند.

درحالي که خبرگزاري‌هاي بين المللي با تيم‌هاي خبرنگاري مجهز خود براي پوشش ال کلاسيکودل‌ري اسپانيا به والنسيا آمده‌اند عده‌اي از خبرنگاران و عکاسان نيز براي تهيه گزارش از هواپيماي باشگاه بارسلونا راهي فرودگاه اين ايالت شده‌اند.

امکانات اين هواپيما که 261 صندلي گنجايش دارد بي نظير توصيف شده و سه خبرگزاري مهم دنيا براي تهيه عکس و خبر از داخل آن پس از بازي بزرگ امشب از ساندرو روسل مجوز گرفته‌اند.
صندلي‌هاي راحت و مدرن، مجهز به آخرين روش‌هاي ماساژدرماني با طراحي کم‌نظير يک گروه مهندسي ايتاليايي بخشي از ويژگي‌هاي اين هواپيماي تزيين شده است.

 

چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, :: 12:24 ::  نويسنده : آرمان

' ميشل پلاتيني' رييس اتحاديه فوتبال اروپا(يوفا) روز گذشته جام قهرماني ليگ اروپا را به دوبلين ميزبان فينال اين رقابت ها برد.


     به گزارش سايت يوفا، فينال ليگ اروپا روز 18 مي برابر با 28 ارديبهشت ماه آينده در مرکز ايرلند، ورزشگاه ''دوبلين آرنا'' برگزار مي شود.
پلاتيني در مراسم تحويل جام ليگ اروپا به ''گري برين'' شهردار دوبلين، ايده برگزاري فينال اين ليگ در دوبلين را مربوط به پنج سال پيش و ديدار خود با نخست وزير ايرلند دانست.
برين هم گفت: اين نخستين بار است که رويدادي در اين سطح در شهر دوبلين برگزار مي شود و به نوبه خود فرصتي مغتنم براي ما است.
شهردار دوبلين افزود: اکنون جام قهرماني اروپا در دست ما است و در نقاط مختلف شهر از جمله ترمينال جديد فرودگاه دوبلين و اداره پست در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.
''آلوارو دومينگز'' مدافع آتلتيکو مادريد هم به نمايندگي از اين باشگاه که سال گذشته فاتح فينال ليگ اروپا در هامبورگ شد در مراسم حضور داشت.
تيم هاي بنفيکا، براگا و پورتو از پرتغال و ويارئال از اسپانيا هم اکنون به مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا راه يافته اند.
اتحاديه فوتبال ايرلند اميدوار است سفر 24 هزار هوادار فوتبال براي تماشاي فينال ليگ قهرمانان اروپا و نيز پخش اين مسابقه از طريق تلويزيون به سراسر جهان نقطه عطفي براي اين کشور باشد.
''جان دلاني'' مدير اجرايي اتحاديه فوتبال ايرلند گفت: اين فرصتي فوق العاده براي دوبلين و نسل آينده فوتبال در ايرلند است. 
 

چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : آرمان

يک روزنامه آلماني از سرمايه‌گذاري ميليوني نزد مدعي کسب قهرماني بوندس‌ليگا خبر داد.


   به نقل از روزنامه مورگن‌پست، مقامات بورسيادورتموند که اينک تيم فوتبال خود را در فاصله کمي تا کسب مقام قهرماني مي‌‌بينند، براي تقويت کادر بازيکنان در فصل آينده، بودجه‌اي بالغ بر 10 ميليون يورو را تصويب کردند.
براين اساس يورگن کلوپ، سرمربي موفق زردپوشان خواهد توانست با جذب نفراتي جديد توان تيمش را افزايش دهد.
هانس يواخيم واتسکه،‌ مدير عامل باشگاه با اعلام اين خبر عنوان کرد تقريبا تمام نفرات کادر تيم براي فصل بعد حفظ خواهند شد و تنها اين احتمال هست که نوري شاهين، هافبک 22 ساله و ترک‌ به پيشنهاد رئال‌مادريد پاسخ مثبت دهد.
وي اظهار داشت رقم فوق از 20 ميليون يورو پاداش حضور در ليگ قهرمانان توسط يوفا تامين خواهد شد.
اين مقام خاطر نشان کرد نيم ديگر رقم فوق صرف تعمير و تجهيز ورزشگاه و تاسيسات متعلق به دورتموند خواهد شد.
زرد‌ها اکنون پس از 30 هفته از فصل جاري با 69 امتياز در صدر جدول قرار دارند و بايرلورکوزن را در رده دوم و در فاصله 8 امتيازي خويش مي‌بينند.

 

سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 12:47 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم برزيلي تيم فوتبال ميلان به دليل کشيدگي ماهيچه سه ديدار آينده تيمش را از دست داد.


  به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، آسيب ديدگي الکساندر پاتو در جريان پيروزي سه بر صفر ابتداي هفته ميلان برابر سمپدوريا رخ داد و موجب شد تا سرمربي اين تيم با مشکل هاي جديدي روبرو شود.
گفته مي شود پس از اسکن پاي راست پاتو مشخص شد که مشکل وي جدي است و اين مهاجم برزيلي بايد سه هفته را در منزل بگذراند. اين بدان معنا است که وي ديدار جام حذفي ايتاليا برابر پالرمو را از دست خواهد داد. همچنين او در 2 بازي از رقابت هاي سري A در برابر تيم هاي برشا و بولونيا نيز غايب است.
آسيب ديدگي پاتو درست پس از محروميت 3 جلسه اي زلاتان ابراهيموويچ، ديگر مهاجم ميلان است. بدين ترتيب سرمربي اين تيم تا 3 هفته ديگر روزگار سختي را خواهد داشت زيرا مهاجمان کافي براي رويارويي در برابر حريفان را در اختيار نخواهد داشت.

 

سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 12:46 ::  نويسنده : آرمان

اسطوره باشگاه بارسلونا مورينيو را به ترسو بودن متهم مي کند و مي گويد، تيمي که با هفت بازيکن در زمين خودش دفاع مي کند، ترسو است.


  يوهان کرايف با انتقاد از سبک تدافعي بازي رئال مادريد در ديدار مقابل بارسلونا در ديدار برگشت ال کلاسيکو عنوان کرد: بزرگ ترين انتقادي که به مورينيو وارد مي شود، اين است که تيمش را با اين سيستم تدافعي به ميدان فرستاد. تيمي که در خانه خودش با 7 بازيکن دفاع مي کند، تيمي ترسو است.

کرايف ادامه داد: مورينيو مربي گرفتن قهرماني و جام‌ است نه مربي فوتبال. اگر بخواهيم به فوتبال از ديدگاه واقعي و ماهيتي آن نگاه کنيم، مورينيو را اصلا نمي توان مربي فوتبال دانست. اگر بارسلونا با همين سيستم و ترکيبي که در برنابئو بازي کرد، ‌در مستايا مقابل رئال مادريد قرار بگيرد، مي تواند پيروز شود.

اسطوره‌ي هلندي باشگاه بارسلونا در پاسخ به اظهارات مورينيو که گفته بود، خودشان را آماده مي کنند که با 10 بازيکن مقابل بارسلونا بازي کنند، عنوان کرد: به نظر من، او بايد خودش و تيمش را آماده کند که با 9 بازيکن مقابل بارسلونا بازي کند. چرا که سبک بازي رئال مادريد بيشتر ايجاب مي کند که بازيکني از اين تيم اخراج شود و به نظر من پپه هم بايد کارت قرمز مي گرفت و رئال مادريد هم بايد 9 نفره مي شد.

کرايف در پايان درباره‌ي بازي تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد گفت: اين بازي من را به ياد فينال اسپانيا و هلند در فينال جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي مي اندازد. آن روز در کمال تاسف و شرمندگي براي من و ديگر هلندي‌ها، اين اسپانيا بود که با بازي برتر قهرمان شد و هلند با قبول شکست تصوير بسيار تلخي براي فوتبال دوستان برجاي گذاشت.

 
 

سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 12:46 ::  نويسنده : آرمان

'‌اولوبايو آدمفي' مدافع تيم ملي نيجريه در يک سانحه رانندگي در يونان کشته شد.


    پليس يونان روز گذشته خبر کشته شدن اين بازيکن 25 ساله نيجريه اي را که براي تيم ''اسکودا ژانتي'' بازي مي کرد اعلام کرد و افزود:آدمفي پيش از تصادف کنترل خودرو را از دست داده بود.
به گزارش پليس يونان،خودرو آمفي بر اثر بارندگي شديد و لغزنده بودن سطح جاده به موانع کنار جاده برخورد کرده است.
بازيکن سابق ''راپيد'' بخارست قصد داشت ظرف همين روزها به نيجريه برود تا برنامه ازدواج خود را نهايي کند .
دست اندرکاران سوپرليگ يونان در بيانيه اي تاسف و همدردي عميق خانواده فوتبال اين کشور را با خانواده ''اولوبايو آدمفي'' اعلام کرد.
'' کريس کاتونگو'' دوست و هم تيمي زامبيايي آدمفي گفته است:از دست دادن آدمفي هم براي من و هم براي تيم ژانتي زيان بزرگي است.
تيم اسکودا ژانتي مي خواهد به ياد اين بازيکن نيجريه اي و جمع کردن مبالغي براي کمک به خانواده او يک ديدار دوستانه برگزار کند.
آدمفي از تابستان گذشته به ژانتي پيوست و در 24 بازي اين تيم حضور داشت. او در طول اين بازيها دو گل هم براي ژانتي به ثمر رساند. او پنج بار هم در تيم ملي نيجريه توپ زده است. 
 

سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : آرمان

 

پرده دوم از قدرت‌نمايي بهترين تيم هاي جهان در ورزشگاه مستايا به نمايش در مي آيد.


   تيمهاي بارسلونا و رئال مادريد در فينال کوپا دل ري در ورزشگاه مستايا مقابل يکديگر قرار خواهند گرفت. رقابتي که اگر در سالهاي قبل براي دو تيم چندان اهميتي نداشت، امسال اعتبار ويژه‌اي دارد، چرا که تيم برتر علاوه بر رسيدن به جام قهرماني، حريف سنتي را هم از پيش رو برداشته است.


دو تيم براي ديدار چهارشنبه شب انگيزه‌هاي فراواني دارند. رئال مادريد که در شش بازي اخير خود مقابل بارسلونا 5 شکست و يک تساوي را ثبت کرده،‌ قصد دارد با يک تير دو نشان بزند؛ رسيدن به اولين جام قهرماني پس از دو سال و مصادف شدن اين رخداد با شکست بارسلونا مي تواند بهترين اتفاق ممکن براي کهکشاني‌ها باشد.


در سوي مقابل گوارديولا که از زمان حضورش روي نيمکت بارسلونا مقابل رئال مادريد شکست نخورده، قصد دارد همچنان به روند موفقيت آميز خود ادامه دهد. رسيدن به ششمين پيروزي و قهرماني در جام حذفي، آخرين ميداني است که گوارديولا در رقابتهاي داخلي بايد همتاي پرتغالي‌اش را از پاي در بياورد. چرا که در لاليگا يک پيروزي و يک تساوي به دست آورده و پرونده‌ي لاليگا با توجه به فاصله‌ي هشت امتيازي بين دو تيم تا حد زيادي بسته شده و شايد تنها اتفاق‌هاي خاص فوتبال بتواند معجزه‌اي براي پايتخت نشينان اسپانيا رقم بزند.


ديدار پاياني جام حذفي از جهت ديگري هم حائز اهميت است؛ چرا که اين پايان کار دو تيم نخواهد بود و يک هفته بعد دو ديدار ديگر در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا انتظارشان را مي کشد. برنده فينال جام حذفي از شرايط رواني بهتري برخوردار خواهد بود.


غول‌هاي فوتبال اسپانيا در اين فصل دو بار به مصاف هم رفته اند که هر دو در لاليگا بوده است. در ديدار رفت بارسلونا با 5 گل ميهمانش را در هم شکست. در بازي برگشت، بارسلوناي محتاط، پس از رسيدن به گل برتري بازي هميشگي‌اش را انجام نداد و براي گل هاي بيشتر حمله نکرد و با گل ديرهنگام رونالدو مجازات هم شد تا روند پيروزيهاي پياپي بارسلونا مقابل رئال مادريد قطع شود.


رئال مادريد براي رسيدن به ديدار پاياني مسير به مراتب دشوارتري را نسبت به بارسلونا طي کرد. مورسيا، لوانته، آتلتيکومادريد و سويا حريفاني بودند که به ترتيب پنج، هشت، چهار و سه بار دروازه‌شان مقابل سپيدپوشان فرو ريخت. بارسلونا هم در طرف ديگر جدول تيم‌هاي نه چندان مطرح کئوتا، رئال بتيس و آلمريا را از پيش رو برداشت و تنها يک ديدار دشوار مقابل آتلتيکو بيلبائو داشت که البته به لطف گل زده در خانه‌ي حريف پيروز خارج شد.


نگاهي به تاريخچه کوپا دل ري نشان مي دهد که تيم کاتالاني در اين رقابتها بسيار موفق‌تر عمل کرده است. آبي - اناري‌ها با 25 بار قهرماني بهترين تيم جام حذفي بوده‌اند. در سوي مقابل رئال مادريد با 17 قهرماني حتي در جايگاه دوم هم قرار ندارد و آتلتيکو بيلبائو را بالاتر از خود مي بيند.


آخرين قهرماني بارسلونا به سال 2009 برمي گردد. سالي که براي شاگردان گوارديولا بسيار باشکوه بود و به فتح تمام جام‌ها در تمام رقابت‌ها انجاميد. اين تنها قهرماني بارسلونا در هزاره‌ي سوم ميلادي بود. رئال مادريد در اين زمينه وضعيتش به مراتب بدتر است. هيچ يک از بازيکنان کنوني رئال مادريد در آخرين قهرماني اين تيم در سال 1993 نه تنها در تيم حضور نداشته‌اند، بلکه حتي وارد دنياي فوتبال هم نشده بودند.


نگاهي به گذشته کوپا دل ري از يک جهت ديگر مي تواند به سود بارسلونا باشد. بارسلونا در فينال جام حذفي بسيار موفق بوده است. در حالي که رئال مادريد حتي بيشتر از بارسلونا به فينال رسيده، اما از 36 حضور در ديدار پاياني تنها 17 قهرماني دارد و 19 بار ناکام بوده است. بارسلونا با دو حضور کمتر (34 بار) 25 قهرماني دارد و تنها 9 بار در رسيدن به جام قهرماني ناکام بوده است.


رئال مادريد براي ديدار پاياني جام حذفي آلبيول را به دليل دريافت کارت قرمز در ديدار برگشت لاليگا در اختيار ندارد. کاپيتان تيم بارسلونا اما با وجود مصدوميت، در آخرين تمرين تيمش شرکت کرد. آبيدال هم پس از جراحي تومور کبد سرانجام در سيوداد اسپورتيوو (زمين تمرين بارسلونا) پا به توپ شده است.


قهرماني در جام حذفي براي مورينيو اهميت بيشتري دارد، چرا که اميدهايش در لاليگا تا حد زيادي رنگ باخته و علاوه بر اين هواداران مادريدي پس از سه سال تشنه قهرماني هستند. در سوي مقابل گوارديولا هم با وجود اين که قهرماني در لاليگا را در کيسه دارد و دو بازي مهم ديگر در ليگ قهرمانان اروپا پيش روي اوست، نمي تواند احتياط را چاشني کار کند، چرا که هواداران متعصب بارسلونا شايد بتوانند ناکامي در فينال جام حذفي و نايب قهرماني را تحمل کنند، اما شکست مقابل رئال مادريد را هرگز برنمي تابند.


بارسلونا فصل گذشته مقابل سويا شکست خورد و ار گردونه رقابتها کنار رفت. رئال مادريد اما شکست بدتري پذيرفت و مقابل تيم دسته سومي آلکورکون با 4 گل تن به شکست داد.

 
 

سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : آرمان

 

بنابر به نوشته برخي منابع خبري گلزن بلغاري تيم فوتبال منچستريونايتد با پيشنهاد همشهري‌ها روبرو است.


   به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، ديميتار برباتف از طريق مدير برنامه هاي خود در هفته گذشته با پيشنهادي از طرف منچسترسيتي مواجه شد.
برباتف که در سال 2008 به جمع شياطين سرخ ملحق شد، اکنون تا سال 2014 با يونايتدها قرارداد دارد.
از اين رو گلزن 30 ساله که در فصل جاري 21 گل زده و پيش‌تر سابقه حضور در تيم‌هاي تاتنهام انگليس و بايرلورکوزن آلمان را داشت، در صورت پاسخ مثبت به آبي‌هاي آسماني و کسب توافق با آنان، بايد مبلغي را به يونايتدي‌ها بپردازد.
تيم تحت رهبري روبرتو مانچيني 2 سال قبل کارلوس ته‌وز، گلزن آرژانتيني را از يونايتدي‌ها به خدمت گرفت.

 

سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : آرمان

جايگاه هواداران رئال مادريد به خاطر اشتباه عجيب و البته مشکوک شهرداري والنسيا در نزديکي هتل محل اقامت تيم فوتبال بارسلونا است.


  به نقل از مارکا اسپانيا، در حالي که کل تجهيزات هواداران و حاميان مالي دو باشگاه بارسلونا و رئال مادريد کاملا مستقر شده و ديگر امکان جابجايي آنها وجود ندارد، مقامات برگزاري متوجه يک اتفاق عجيب شده‌اند.
هتل محل اقامت بارسلونا در نزديکي محل استقرار هواداران رئال مادريد است و هواداران بارسلونا در جايي دور از اين هتل مستقر شده‌اند.

با نگاهي به نقشه شهر به راحتي مي‌توان پيش بيني کرد که هواداران رئال مادريد در صورت لزوم و ناتواني پليس شهري به راحتي مي‌توانند براي رفت و آمد اتوبوس بازيکنان بارسلونا مزاحمت ايجاد کنند. اتفاقي که در دو سايت اجتماعي بين هواداران اين تيم مورد بحث و مشورت بوده و حتي عده‌اي از هواداران رئال مادريد قرار خود در مستايا را مقابل هتل بارسلونا انتخاب‌ کرده‌اند.

باشگاه بارسلونا نيز راضي به تغيير هتل محل اقامت خود نيست و نمي‌خواهد تدارکات خود را به خاطر جابجايي تجهيزات به زحمت بيندازد. اين در حالي است که پيش از اين پليس اسپانيا از نيروهاي امنيتي فرامرزي خود براي کنترل امنيت والنسيا کمک گرفته بود و اکنون به دست شهردار والنسيا دچار دردسر عجيبي شده است.

 

سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : آرمان

فدراسيون فوتبال اسپانيا براي جدال پاياني جام حذفي از توپ مخصوصي بهره مي‌برد که نام تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا روي آن حک شده است.


   به نقل از مارکا، نام بارسلونا با 25 قهرماني و رئال مادريد با 17 قهرماني روي سطح توپ فينال جام پادشاهي حضور داشته و آديداس براي تبليغ در مورد توپش در فينال جام حذفي مبلغ 600 هزار يورو به فدراسيون فوتبال اسپانيا پرداخت کرده است.
تعهدات فدراسيون فوتبال اسپانيا در قبال اين مبلغ شامل پخش چند فيلم کوتاه تبليغاتي از اسکوربورد استاديوم مستايا، فروش اين توپ در فضاي اطراف استاديوم، نصب هشت بيلبرود تبليغاتي براي اين توپ در خيابان‌هاي اطراف مستايا و هديه توپ آديداس به کودکان بي سرپرست يک انجمن خيريه در والنسيا بين دو نيمه بازي فردا شب رئال مادريد و بارسلونا است.

 

دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : آرمان

 


Napoli's Ezequiel Lavezzi, Of Argentina, Reacts

ازکیل لاوتزی به خاطر فرصتی که از دست داده، حسرت می خورد


Napoli's Edinson Cavani, Of Uruguay, Reacts

ادینسون کاوانی یکی از بدترین بازی هایش را ارائه داد


Udinese's German Denis, Of Argentina, Right, Celebrates

جرمن دنیس آرژانتینی گل دوم اودینزه را وارد دروازه میزان کرد

Udinese's Gokhan Inler, Of Switzerland, Hidden At Center, Is

گل اول گورخرها هم به نام گوکان اینلر ثبت شد

Udinese's Gokhan Inler, Of Switzerland, Hidden Background Center, Is

با این پیروزی شانس اودینزه برای راهیابی به رقابت های چمپیونزلیگ بسیار افزایش یافت

Napoli's Coach Walter Mazzarri (R) Greets Udinese's Coach Francesco Guidolin  AFP PHOTO / Carlo Hermann

والتر ماتزاری از شکست تیمش چندان ناراحت نیست. او معتقد است کسی در ناپولی انتظار قهرمانی آنها را نمی کشد

Napoli's Ezequiel Lavezzi, Of Argentina, Left, And Udinese's Guillerme Cuadrado, Of Colombia, Fight For The Ball

همه ستاره های ناپولی در دیدار دیشب ناکام بودند از جمله لاوتزی

دولت روسيه براي برگزاري جام جهاني 2018 بودجه‌اي 5 ميليارد دلاري درنظر گرفته است.


   وزير ورزش روسيه اعلام کرد دولت اين کشور قصد دارد براي برگزاري باشکوه جام جهاني روسيه از بودجه‌اي 5 ميليارد دلاري استفاده کند.

به گفته ويتالي موکتو 4.1 ميليارد دلار از اين بودجه صرف ساخت استاديوم‌ها، امکانات ورزشي و هتل‌ها مي‌شود.

در روسيه 13 شهر با 16 ورزشگاه وجود دارد اما فيفا اعلام کرده براي ميزباني جام جهاني 2018، سه شهر به صورت نهايي انتخاب خواهند شد. بر همين اساس فيفا سال 2013 درباره شهرهاي ميزبان جام جهاني روسيه تصميم‌گيري خواهد کرد.

 
 

دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : آرمان

هري ردنپ، سرمربي آرسنال، بعد از انتخاب گرت بيل، ستاره ولزي تيمش، به عنوان بازيکن سال فوتبال جزيره، با ستايش از اين بازيکن تاکيد کرد او شايسته رسيدن به چنين افتخاري بود.


   این بازیکن 21 ساله که در سال 2007 از ساوتهمپتون به تاتنهام پیوست، دوران سختی را در وایت هارت لین سپری کرد و نتوانست خیلی سریع خود به ترکیب این تیم برساند.

اما از آخرین هفته های فصل گذشته بود که او درخشش اش را آغاز کرد و در رقابت های این فصل به اوج رسید. نمایش درخشان او مقابل اینتر در سن سیرو و هت تریک مقابل قهرمان فصل قبل چمپیونزلیگ برای مدت ها در ذهن هواداران تاتنهام خواهد ماند.

ردنپ در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این فوق العاده است. او شایستگی اش را داشت. این جایزه بزرگی است که او به آن دست یافته است. چیز دیگری نمی تواند من را به این اندازه خوشحال کند.

بازیکنان زیادی بودند که می توانستند این عنوان را به دست بیاورند. به بازیکنانی که پیش از این، این عنوان را به دست آوردند، نگاه کنید. این افتخارآمیزترین لحظه زندگی اوست. شگفت انگیز است.

او بازی های درخشانی ارائه داد. من واقعا برای او خوشحالم. او پسر خوبی است و این مهمترین مسئله است." 

 

 

دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : آرمان

خوزه مورينيو' با ثبت نام فرزندانش در مدرسه اي که هنگام مربيگري او در تيم فوتبال اينترميلان مي رفتند، شايعه بازگشتش به ايتاليا را سر زبان ها انداخته است.


      به گزارش خبرگزاري فرانسه، دو فرزند مورينيو به تازگي در يک مدرسه بين المللي در ''لوگانو'' سوييس ثبت نام کرده اند که فقط يک ساعت تا محل تمرين اينترميلان فاصله دارد.
بر همين اساس روزنامه ورزشي ''گازتا دلو اسپورت'' در مطلبي تحت عنوان ''بحران در اينتر: آيا مورينيو باز مي گردد؟'' به افت عملکرد اين تيم در مسابقات فصل جاري و پس کسب سه عنوان قهرماني در زمان مربيگري مورينيو پرداخته است.
اينترميلان فصل گذشته بعد از 45 سال توانست به قهرماني در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا برسد.
مدافع قهرماني باشگاه هاي ايتاليا در اين فصل شروع خوبي نداشت به طوريکه ''رافائل بنيتس'' از مربيگري آن برکنار شد و جانشين او يعني ''لئوناردو'' در هفته گذشته شاهد حذف اين تيم از دور رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا پس از شکست مقابل شالکه بود.
گازتا نوشته است: ثبت نام فرزندان مورينيو به خودي خود اهميت چنداني ندارد اما مي تواند نشانه اي از تغييرات آينده باشد. در حال حاضر و با توجه به شرايط سختي که اينترميلان در آن قرار گرفته است، هواداران آرزوي بازگشت مورينيو را دارند.
مورينيو در دو فصل حضورش در اينترميلان توانست اين تيم را قهرمان سري آ کند و در فصل دوم، قهرماني در اروپا و جام حذفي ايتاليا را هم براي آنها به ارمغان آورد.
وي بعد از ترک اينترميلان به رئال مادريد رفت و در اين تيم هم موفق شد تا نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا پيش برود. وي در صورت کسب قهرماني، اولين مربي خواهد بود که سه باشگاه مختلف را به قهرماني در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا رسانده است.
اين مربي پرتغالي در سال 2004 هم پورتو را به قهرماني اروپا رساند.
با وجود اين مورينيو که محبوبيت زيادي در ايتاليا دارد، همواره از علاقه اش براي بازگشت به انگليس سخن گفته است.
او در انگليس تيم چلسي را به دو قهرماني در رقابت هاي ليگ برتر رساند اما در کسب قهرماني اروپا براي آنها ناکام ماند. 
 

دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : آرمان

Arsenal''s Robin Van Persie, Left, Scores

این ضربه فن پرسی امیدهای قهرمانی آرسنال را زنده کرد اما ......

Arsenal''s Polish Goalkeeper Wojciech Szczesny (R) Dives In A Failed Attempt To Save A Penalty From Liverpool''s Dirk

ضربه درک کوئیت به گوشه دروازه شچسنی رفت تا توپچی ها دو امتیاز سرنوشت ساز را از دست بدهند

Arsenal''s French Coach Arsene Wenger (R) Looks Toward Liverpool''s Brazilian Player Lucas Leiva (L) At The End Of The

چهره درهم ونگر نشان می دهد که چقدر از این تساوی ناراضی است.

Liverpool Manager Kenny Dalglish Reacts

دالگلیش در پایان بازی انسجام تیمش را مورد ستایش قرار داد

Referee Andre Marriner (C) Gestures To Arsenal Players Samir Nasri And Johan Djourou   FOR EDITORIAL USE ONLY

اندره مارینر با اعلام دو ضربه پنالتی در وقت های تلف شده، ستاره دیدار دیروز بود

Liverpool''s Martin Skrtel, Left, Competes

اسکرتل در دقایق پایانی جور غیبت مدافعان باتجربه لیورپول را به تنهایی کشید

Arsenal''s Danish Forward Nicklas Bendtner (R) Jumps To Win A Header Under A Challenge From Liverpool''s Brazilian Player

حضور بنتنر و آرشاوین هم نتوانست پیروزی آرسنال را تضمین کند

Liverpool''s Manager Kenny Dalgleish (C) Gestures From The Sidelines As Arsenal''s Samir Nasri (R) Controls The Ball Near

دالگلیش در نقش کمک داور!

دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, :: 11:12 ::  نويسنده : آرمان

به پيشنهاد طراح لباس بارسلونا تي‌شرت جديد اين تيم با حمايت مالي بنياد قطر به رنگ سياه به بازار عرضه شد.


  به نقل از اسپورت کاتالونيا، پس از ويکتور والدس اکنون ساير بازيکنان نيز با تي‌شرت مشکي قبل از تمرين در استاديوم و زمين تمرين حاضر مي‌شوند.
از آنجا که رنگ زرد براي آرم بنياد قطر ( حامي مالي بارسلونا بر روي پيراهن) در زمينه مشکي جلوه بهتري دارد، طراح لباس بارسلونا با هماهنگي کمپاني نايک تي‌شرت مشکي را به بازار عرضه کرد.
اين کار مقدمه‌اي است براي آماده کردن هواداران جهت پذيرفتن پيراهن بارسلونا با حامي مالي و پيش‌بيني مي‌شود همين رنگ مشکي با آرم زردرنگ بنياد قطر به پيراهن اصلي بارسلونا هم تبديل شود.

 

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : آرمان

کاسياس پس از تساوي خانگي مقابل بارسلونا، اميد چنداني به قهرماني در لاليگا ندارد.


 دروازه‌بان 29 ساله رئال مادريد که چندين بار با واکنش‌هاي به موقع مانع از فروپاشي دروازه‌اش شد، از تساوي يک بر يک برابر بارسلونا چندان راضي به نظر نمي‌رسد.

 سنگربان ملي پوش رئال مادريد گفت: کار ما براي قهرماني در لاليگا بسيار دشوار و پيچيده شده است. هدف ما اين بود که بارسلونا را شکست دهيم و فاصله‌ي امتيازمان را با آنها در صدر جدول کم کنيم، اما اين کار بسيار دشوار بود و در پايان به نتيجه‌اي بهتر از تساوي دست پيدا نکرديم. بيشتر زمان نيمه‌ي دوم يک بازيکن کمتر داشتيم. به هر حال باز هم تا پايان فصل تلاش خواهيم کرد.

  کاسياس افزود: براي يک تيم بسيار دشوار است در شرايطي که يک پنالتي داده و يک بازيکن کمتر دارد به بازي برگردد. ما به سختي تلاش کرديم تا در دقايق پاياني بازي توانستيم يک پنالتي به دست بياوريم و بازي را مساوي کنيم. بايد به خودمان اميدوار باشيم، چراکه توانستيم با يک بازيکن کمتر و با اتکا به حمايت هواداران به گل برسيم.


 

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 12:38 ::  نويسنده : آرمان

دبير هيات فوتبال استان قزوين گفت: تماشاي ديدار تيم هاي فوتبال پيکان و تراکتورسازي تبريز که جمعه هفته جاري در قزوين برگزار مي شود، براي هواداران تيم پيکان رايگان است.


''رضا مطلبي'' امروز (يکشنبه) گفت: هزينه هاي حضور رايگان تماشاگران براي حمايت از تيم پيکان توسط هيات فوتبال استان قزوين پرداخت مي شود.
 وي ادامه داد: اميدواريم ورزش دوستان قزويني در روز مسابقه پيکان با تراکتورسازي که بدون شک جمع زيادي از هواداران را به ورزشگاه خواهد کشاند، از نماينده خود در رقابت هاي ليگ برتر فوتبال کشور حمايت کنند.
 تيم پيکان قزوين هم اکنون با 29 امتياز در مکان هفدهم جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است و مي کوشد تا در چهار ديدار باقيمانده با کسب امتيازات لازم خود را از انتهاي جدول بالا بکشد.

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 12:37 ::  نويسنده : آرمان

'يحيي توره' هافبک تيم فوتبال منچسترسيتي، تک گل خود مقابل منچستريونايتد را به برادرش 'کولو توره' تقديم کرد که به دليل دوپينگ محروم شده است.


 شنبه شب در چارچوب مرحله نيمه نهايي رقابت هاي جام حذفي باشگاه هاي انگليس دو تیم همشهری منچستر یونایتد و منچستر سیتی در ورزشگاه ومبلي شهر لندن به مصاف هم رفتند که اين ديدار با گل توره يک بر صفر به سود منچسترسيتي پايان يافت.
 يحيي توره در دقيقه 52 تک گل اين بازي حساس را رقم زد تا همشهري خود را ناکام کند و تيمش را به فينال برساند.
 وي بعد از بازي در مورد کولو توره که به دليل دوپينگ با دو سال محروميت روبرو شده است، گفت: همه مردم اشتباه مي کنند. کولو توره شنبه شب در ورزشگاه ومبلي حضور داشت تا بازي برادرش در منچسترسيتي را ببيند. 
 البته ''آرسن ونگر'' سرمربي سابق اين بازيکن در آرسنال معتقد است، مثبت شدن آزمايش دوپينگ کولو توره به دليل استفاده از نوعي قرص لاغري متعلق به همسرش بوده است. 
 يحيي توره گفت: خيلي براي برادرم ناراحتم. او يک بازيکن حرفه اي است و مي خواهد بازي کند. همه مردم گاهي اشتباه مي کنند. اين بخشي از زندگي است. او از نظر ذهني خيلي قوي و مهمترين شخص در زندگي من است.
وي افزود: هر وقت با او صحبت مي کنم، کمکم مي کند. اين گل را به او تقديم مي کنم.
 منچسترسيتي روز 14 مه (24 ارديبهشت ماه آينده) در فينال جام حذفي انگليس با برنده ديدار يکشنبه شب دو تيم استوک سيتي و بولتون بازي خواهد کرد. 
 

 

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : آرمان

سرپرست باشگاه استقلال همراه اعضاي اين تيم راهي تاشکند شد.


 تيم فوتبال استقلال جهت رويارويي با پاختاکور ازبکستان ظهر امروز تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد. در اين سفر بهزاد نوشادي مربي بدنساز، ميثم عليپور از اعضاي کادر پزشکي و حسين امانتي از تدارکات استقلال اعضاي تيم را همراهي نکردند.
 علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال به همراه علي نظري جويباري و علي اميري در اين سفر آبي پوشان را همراهي کردند.

 اعضاي تيم استقلال در هتل کنتيننتال شهر تاشکند مستقر خواهند شد.
 استقلال عصر امروز يک جلسه تمرين تاکتيکي را در شهر تاشکند برگزار خواهد کرد.
 اين تيم روز سه شنبه، از هفته اول دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا در تاشکند به مصاف پاختاکور ازبکستان مي رود. آبي پوشان بامداد چهارشنبه به تهران بازمي گردند.

 

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : آرمان

پس از تساوي شالکه مقابل وردربرمن، احتمال حضور نوير در تيم بايرن مونيخ قوت گرفت.


 مانوئل نوير در حاشيه بازي شب گذشته شالکه و وردربرمن که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد،‌ عنوان کرد به احتمال زياد از جمع آبي ها جدا خواهد شد.
 گزارش روز يکشنبه(امروز) نشريات آلماني براساس اظهارات اين دروازه‌بان که در جام جهاني آفريقاي‌جنوبي همراه با ژرمن‌ها خوش درخشيد، حکايت از ترک احتمالي وي در پايان فصل و انتقال به سنگر بايرن‌مونيخ دارد. در اين گزارش‌ها با توجه به اينکه توماس کرافت، سنگربان جوان بايرن تصميم به ترک مونيخ و ادامه حضور در تيمي ديگر گرفته، همينطور هانس يورگ بوت، ديگر دروازه‌بان تيم نيز خيال بازنشستگي دارد، نتيجه گرفته‌‌‌اند نوير خريد تابستاني باورايي‌ها است.
 سنگربان 25 ساله از بدو شروع فعاليت خويش به طور پيوسته در عضويت شالکه بوده است.

 

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال وست‌برومويچ‌آلبيون گفت: مقابل چلسي خوب جنگيديم و تلاش کرديم، اما علت شکست در اين ديدار قابل فهم نيست.


 روي هاجسون گفت: پس از ناکامي مقابل چلسي حالا بايد بفهميم علت ناکامي‌ ما مقابل قهرمان فصل گذشته چه بود. در شرايطي که تلاش چشمگيري داشتيم و خوب جنگيديم، نبايد نتيجه را واگذار مي‌کرديم. براي ما شناسايي علل باخت براي جلوگيري از وضعيت کنوني بسيار اهميت دارد.
 وي ادامه داد: در عين حال نبايد فراموش کرد که هر تيمي اگر به جاي ما بود و برابر اين حريف بازي مي‌کرد هم احتمال شکستش بالا بود چون ما برابر تيم قدرتمندي بازي کرديم.
 در ديدار مسابقه که در ورزشگاه هاوتورنس و در حضور 25 هزار نفر تماشاگر انجام گرفت، دروگبا21، کالو 25 و لمپارد 44 براي چلسي گلزني کردند. درحاليکه تک گل ياران هاجسون توسط اودم‌وينگ در دقيقه 17 زده شد.
 تا هفته سي و سوم ليگ برتر انگليس، تيم چلسي با 61 امتياز در رده سوم قرار دارد و تيم وست‌برومويچ‌‌آلبيون با 39 امتياز در رده يازدهم جدول بيست‌تيمي ليگ برتر قرار دارد.

یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : آرمان

تيم‌هاي فوتبال رئال‌مادريد و بارسلونا در ال‌دربي کلاسيکو 162 به تساوي يک بر يک رضايت دادند.


جدال دو تيم رئال مادريد و بارسلونا در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو در حالي آغاز شد که هواداران رئال مادريد با پرچم هاي سپيد خود قلعه سيماني پايتخت را براي درخشش مردان مورينيو آماده کرده بودند.

در آن سوي ميدان بازيکنان بارسلونا که در ترکيب خود بر خلاف ادعاي کادر فني و طبق سناريوي گوارديولا براي فريب بزرگ تاکتيکي ال دربي، پويول و آدريانو را جا داده بودند به نظر آماده و سرحال مي آمدند.

هجوم هاي هميشگي هاي آلوس، نقش کليدي پويول، بازي منطقي چاوي و گم بودن مسي در شلوغي سفيدها نکات بارزي بود که مي شد در دقايق ابتدايي بازي از بارسلونا ديد.
در اردوي رئال هم مي شد به دوندگي بن زما، جنگ رواني مارسلو، آرامش کاسياس، نگاه هاي عجيب مورينيو و چهره مضطرب پرس اشاره کرد.
مسي در دقيقه 18 بازي براي اولين بار کاسياس را به زحمت انداخت و خودي نشان داد. بارسلونا با پاسکاري فوق العاده زيبا و منطقي کنترل ميانه ميدان را در اختيار مطلق خود داشت و اجازه نمي داد بازيکنان رئال مادريد به حمله فکر کنند.

خطاي کاسياس روي پيکه در دقيقه 25 نه تنها براي بارسا يک پنالتي به همراه نداشت بلکه پيکه با کارت زرد داور نيز مواجه شد، رئال مادريد در آخرين ثانيه هاي نيمه اول موقعيت مسلم گلزني را از دست داد و آدريانو از روي خط دروازه لطف بزرگي به والدس کرد.

رئال مادريد با آغاز نيمه دوم بهتر از بارسلونا بازي کرد و ميانه ميدان را تا حدودي از سيطره کامل بارسا خارج کرد، ضربه آزاد رونالدو به تير دروازه والدس کوبيده شد و برنابئو به نقطه انفجار رسيد اما اين داويد ويا بود با هنرنمايي خاص خود به قلب خط دفاعي مادريد زد و در دقيقه 51 براي تيمش يک پنالتي به دست آورد.
داور درست تصميم گرفته بود و آلبيول به خاطر خطاي کاملا واضح خود بايد از زمين بازي اخراج مي شد.
ليونل مسي پشت توپ ايستاد و دروازه کاسياس را در دقيقه 53 باز کرد تا رئال مادريد 10 نفره براي فرار از اين تحقير خانگي به آب و آتش بزند.

مورينيو اوزيل را به جاي بن زما به زمين فرستاد و مصدوميت پويول گوارديولا را به يک تعويض اجباري وادار کرد.
پاسکاري طولاني مدت بازيکنان بارسلونا جاي هيچ بهانه اي را براي هواداران رئال مادريد باقي نمي گذاشت. مورينيو آده بايور و آربلوا را به جاي دي ماريا و آلونسو وارد ميدان کرد.
602 پاس بازيکنان بارسلونا تا دقيقه 70 بازي برابر تنها 218 پاس رئال مادريد نشان از برتري بي چون و چراي بارسا داشت.
خطاي آلوس در دقيقه 80 بر روي مارسلو يک پنالتي براي رئال مادريد به همراه داشت که رونالدو در دقيقه 82 آن را به گل تساوي بخش مادريد تبديل کرد اما به نظر نمي رسيد حرکت آلوس خطا باشد چرا که به طرز واضحي نخست به توپ ضربه زد و هرگز مانع حرکت مارسلو نشد.
در نهايت دو تيم با تساوي يک بر يک به ال دربي پايان دادند.

شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : آرمان

در آخرين ترکيبي که سايت نشريه کيکر منتشر کرده، نام اين ستاره ايراني بار ديگر در بين بازيکنان ذخيره ديده مي شود.


 در حالی که گفته می شد علی کریمی در دیدار امشب شالکه مقابل وردربرمن در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، در آخرین ترکیبی که سایت نشریه کیکر منتشر کرده، نام این ستاره ایرانی بار دیگر در بین بازیکنان ذخیره دیده می شود.

 این دیدار که از هفته سی ام بوندس لیگا برگزار می شود، اهمیت زیادی برای شالکه دارد زیرا می تواند این تیم را به رتبه هشتم جدول برساند.

  ترکیب دو تیم که در حال حاضر روی سایت کیکر به چشم می خورد:
وردربرمن: ویزه، فریتس، مرتساکر، پاسانن، سیلوستره، فرینگس، بروفسکی، وسلی، مارین، پیزارو، واگنر

 سرمربی: توماس شاف

 شالکه: نویر، اوچیدا، هوودز، متزلدر، سارپی، پاپادوپولوس، ماتیپ، فارفان، خورادو، رائول، ادو

 سرمربی: رالف رانگنیک

 

 

شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه ناپولي در نظر دارند تا فورلان را به خدمت گرفته و او را در کنار ادينسون کاواني به کار گيرند.


 طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس سران باشگاه ناپولی به فکر جذب دیگو فورلان ،ستاره باشگاه اتلتیکومادرید افتاده اند

 سران این باشگاه ایتالیایی آماده اند تا با پرداخت 18 میلیون یورو فورلان اروگوئه ای را به رختکن تیمشان برده و او را در کنار هموطنش ادینسون کاوانی که در رقابتهای این فصل سری آ، 25 گل برای تیمش به ثمر رسانده به کار گیرند.

 فورلان 31 ساله چند هفته ای است که موفق به گلزنی برای تیمش در رقابتهای لالیگا نشده است. این درحالی است که او در فصول پیش یکی از برترین گلزنان رقابتهای لالیگا بود ولی در این فصل تنها 8 گل در 28 بازی به ثمر رسانده.

 

شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, :: 19:30 ::  نويسنده : آرمان

ترکيب احتمالي تيم‌هاي فوتبال رئال مادريد و بارسلونا براي ديدار امشب اعلام شد.


 سايت خبري مارکا ترکيب احتمالي دو تيم رئال مادريد و بارسلونا را پس از تاييد کارشناس ورزشي خبرگزاري افه، به شرح زير اعلام کرد:

 رئال مادريد (4-2-3-1)
ايکر کاسياس، راموس، آلبيول، کارواليو، آربلوا، خديرا، آلونسو، اوزيل، مارسلو، رونالدو و آدره‌بايور.

 بارسلونا (4-3-3)
والدس، مکسول، بوسکتس، پيکه، آلوس، کيتا، چاوي، اينيستا، ويا، مسي و پدرو.
ديدار دو تيم ساعت 30 دقيقه بامداد يکشنبه به وقت تهران در برنابئو کليد مي‌خورد.

 

جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : آرمان


گروه اینترنتی قلب من

باتری تیسفون افتخار امپراتوران اشکانی
 
در سال ۱۳۳۰ خورشیدی، باستان شناس آلمانی ویلهلم کونیک و همکارانش در نزدیکیتیسفون ابزارهایی از دوران اشکانیان را یافتند. پس از بررسی معلوم شد که این ابزارها پیل‌های الکتریکی هستند که به دست ایرانیان در دوران اشکانیان ساخته شده و به کار برده می‌شده‌اند. او این پیل‌های تیسفون را Bagdad Battery نامید.
اکتشاف این اختراع ایرانیان به اندازه‌ای تعجب و شگفتی جهانیان را بر انگیخت که حتی برخی از دانشمندان اروپایی و امریکایی این اختراع ایرانیان را به موجودات فضایی و ساکنان فراهوشمند سیارات دیگر که با بشقاب‌های پرنده و کشتی‌های فضایی به زمین آمده‌ بودند، نسبت دادند، و آن را فراتر از دانش اندیشمندان و پژوهشگران ایرانی دانستند. برای ایشان پذیرفتنی نبود که ایرانیان ۱۵۰۰ سال پیش از گالوای ایتالیایی(۱۷۸۶ میلادی) پیل الکتریکی را اختراع نموده باشند.
گروه اینترنتی قلب من
یونانیان و مصریان با الکتریسیته ساکن آشنایی داشتند. پارتیها (اشکانیان) در تیسفون در فاصله سالهای ۲۵۰ق.م تا ۲۲۴ پ.م. باتری الکتریکی ساختند. شرکت جنرال الکتریک این باتریها را شبیه سازی کرده است
سال پیش از اینکه کنت ولتا الکترودهای مشهور خود را به پای قورباغه متصل کند، باتری الکتریکی مورد استفاده ی پارتیان (اشکانیان) بوده. این باتریها به باتری‌های تیسفون مشهورند. با روش “تعیین عمر کربنی (Radiocarbon dating)”دریافتند که قدمت این پیل‌ها به 200 پ.م. می رسد. این پیلها دارای بدنه ی بیرونی از جنس ارتن ور بوده که حاوی میله ای آهنی است و به وسیله ی بخشی از بدنه ی مسی (میله ی آهنی درون استوانه ی مسی) ایزوله شده است. زمانی که درون محفظه با محلولی الکترولیت مانند آبلیمو پر شود، این وسیله جریان الکتریکی خفیفی تولید می کند. آزمایش‌های بعدی نشان داد که این وسیله ممکن است برای آبکاری جواهرات به کار می رفته .در سال ۱۹۳۸ باستان شناس آلمانی ویلهلم کونیگ که در آن زمان اداره ی موزه ی تیسفون را به عهده داشت، در زیر زمین این موزه به جعبه ای برخورد که شیئ (اشیا) عجیبی در خود داشت. او پس از تحقیقاتی به این نتیجه رسید که این وسیله شبیه یک باتری مدرن است. او در مقاله ای این مطلب را منتشر کرد و از این وسیله با عنوان باتری باستانی یاد کرد که برای آبکاری و انتقال لایه ای از طلا یا نقره از سطحی به سطح دیگر به کار می رفته.
وی همچنین این تئوری را مطرح کرد که احتمالا با اتصال چند باتری باستانی قادر بودند که (ولتاژ) خروجی بیشتری تولید کنند. ویلارد گری (Willard Gray)، یک مهندس برق شرکت جنرال الکتریک در ایالت ماساچوست، پس از مطالعه ی مقاله ی کونیگ تصمیم گرفت این باتری را بازسازی کند. زمانی که او درون کوزه ی سفالین را با آب انگور، سرکه یا محلول سولفات مس پر کرد موفق به تولید ولتاژ حدود 1.5 تا 2 ولت شد. در 1978 دکتر اگبرشت مصر شناس مشهور نمونه ای از باتریهای تیسفون را بازسازی کرد و آن را با آب انگور پر نمود و توانست ولتاژ 0.87 ولت تولید کند که از آن برای طلاکاری یک پیکره ی نقره ای استفاده کرد. او از این آزمایش نتیجه گرفت که بسیاری از اشیای باستانی که در موزه‌ها به عنوان طلا در نظر گرفته می شوند ممکن است نقره هایی باشند که آب طلا داده شده اند. نمونه‌های بیشتری از این باتری‌های باستانی در سال 1999 توسط دانشجویان دکترMarjorie Senechal، استاد ریاضیات و تاریخ علم در Smith College ماساچوست، ساخته شد. آنها با پر کردن کوزه ی آن با سرکه قادر به تولید ولتاژ 1.1 ولت بودند. علاوه بر تئوری استفاده از این باتریها برای آبکاری فلزات، تئوری‌های دیگری مبنی بر استفاده ی پزشکی یا موارد دیگر داده شده
ایرانیان از این پیل‌های الکتریکی جریان برق تولید می‌کردند و از آن برای آبکاری اشیا زینتی سود می‌جستند. اما در پهنه دریانوردی ایرانیان از این اختراع جهت آبکاری ابزارهای آهنی در کشتی و جلوگیری از زنگ زدن و تخریب آنها استفاده می‌کردند.

بازيکن تيم استيل‌آذين گفت: پرسپوليس همين کارها را مي‌کند که در دو ديدار رفت و برگشت به استقلال مي‌بازد.


سياوش اکبرپور پس از شکست 2 بر يک مقابل پرسپوليس در ديداري جنجالي گفت: صدايم درنمي‌آيد. چه بگويم؟ تا چه حد فوتبال مي‌تواند ناجوانمرد باشد؟ ايرانيان همواره به جوانمردي معروف بوده و هستند اما نشانه از جوانمردي در اين بازي نديديم.

وي ادامه داد: نگاه کنيد و ببينيد که داور از دقيقه يک چطور قضاوت کرد. کارشناسان مي‌نشينند و مي‌گويند استيل‌آذين پول خرج کرده و مهر‌ه‌هاي سرشناس در اختيار گرفته اما نتيجه نمي‌گيرد. به چه قيمتي بايد براي 3 امتياز دوستان خود را گريان به خانه بفرستيم. آيا ارزش دارد.

اکبرپور تصريح کرد: در کجاي فوتبال تاکنون چنين چيزي را ديده بوديم. همين مي‌شود که پرسپوليس در دو ديدار رفت و برگشت به استقلال مي‌بازد.

جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : آرمان

بازيکنان دو تيم پرسپوليس و استيل‌آذين در دقيقه 94 مسابقه با يکديگر به درگيري فيزيکي پرداختند.


تيم فوتبال پرسپوليس که تا دقيقه 94 با تساوي يک بر يک برابر استيل‌آذين قعرنشين متوقف بود بر روي توپي که بازيکنان استيل‌آذين به بيرون زده بودند و پرتاب اوت صاحب موقعيت گلزني شد و 2 بر يک از حريف پيش افتاد. اين گل باعث شد بازيکنان استيل آذين به سمت بازيکنان پرسپوليس که در حال شادي بودند حمله‌ور شده و با يکديگر درگيري فيزيکي پيدا کنند.

* سياوش اکبرپور مهاجم پرسپوليس به سمت علي دايي رفت و با او به جدل لفظي پرداخت.

* سوشا مکاني دروازه‌بان استيل آذين که پيش از اين صحنه مصدوم شد بعد از آنکه گل خورد خطاب به بازيکنان پرسپوليس در حالي که گريه مي‌کرد گفت خيلي نامرد هستيد، خدا آن بالاست. او يک اخطار نيز دريافت کرد.

*فريدون زندي که به عدم رعايت بازي جوانمردانه از سوي بازيکنان پرسپوليس معترض بود براي آنها دست مي‌زد.

*شماري از مأموران نيروي انتظامي وارد زمين مسابقه شدند تا بازيکنان دو تيم را از هم جدا کنند.

* رحمان احمدي دروازه‌بان ذخيره پرسپوليس با سوشا مکاني دروازه‌بان استيل‌آذين درگيري شديدي پيدا کرد که موجب شد يک کارت زرد از داور دريافت کند.

*محمود ياوري سرمربي استيل‌آذين مات و مبهوت فقط اين صحنه‌ها را نگاه مي‌کرد.

* علي‌رضا حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس به اين حرکات مي‌خنديد.

* ماتئوس بازيکن خارجي استيل‌آذين در دقيقه 90+8 به عمد آرفي گلزن دوم پرسپوليس را مصدوم کرد که با کارت مستقيم از ميدان اخراج شد اين خطا موجب ادامه درگيري‌ها شد.

* اين بازي تا دقيقه 90+9ادامه پيدا کرد.

جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 19:28 ::  نويسنده : آرمان

دروازه‌بان‌هاي استيل‌آذين و پرسپوليس در راهروي ورزشگاه آزادي با يکديگر درگيري فيزيکي پيدا کردند.


در حالي که پس از پايان بازي‌ تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استيل‌آذين بازيکنان دو تيم به شدت با يکديگر درگير بودند درگيري لفظي نيز بين رحمان احمدي و سوشا مکاني در راهرو ورزشگاه آزادي رخ داد.
پس از مدتي اين درگيري لفظي به درگيري فيزيکي تبديل شد و هر دو بازيکن به سمت يکديگر حمله‌ور شدند که با دخالت مأموران نيروي انتظامي از هم جدا شده و به سمت رختکن تيم‌هايشان هدايت شدند.

علي دايي نيز رحمان احمدي را مهار و با تذکر جدي وي را به سمت رختکن پرسپوليس هدايت کرد.

سرمربي سپاهان گفت: کارمان تازه شروع شده و تا زماني جام را بالا نبريم سپاهان در ليگ کار دارد.


 امير قلعه‌نويي پس از پيروزي 3 بر يک مقابل تراکتورسازي عنوان کرد: ‌از تماشاگران تشکر مي‌کنم که امروز فقط تيم خود را تشويق کردند و شعارهاي حاشيه‌اي ندادند.


وي افزود: مي‌دانستيم بازي سختي پيش‌رو داريم يکي به دليل حضور تماشاگران و دوم به خاطر کادر فني خوبي که اين تيم دارد. فيلم بازي‌هاي تراکتورسازي را آناليز کرده بوديم و تاکتيک‌مان اين بود که خط هافبک اين تيم را به هم بريزيم و از اشتباهات خط هافبک به گل برسيم و تا حدودي توانستيم اين کار را انجام دهيم.

وي گفت: موقعيت آنچناني نداشتيم. پس از گل تساوي بازي دست تراکتورسازي بود اما از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده کرديم و برنده شديم.

قلعه‌نويي تصريح کرد: کار براي سپاهان هنوز تمام نشده است و به نظر من کار تازه شروع شده و تا زماني جام را بالا نبريم سپاهان در ليگ کار دارد.

جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 19:24 ::  نويسنده : آرمان

کارلو آنچلوتي و آبي هاي لندن در پايان فصل جاري به همکاري با يکديگر پايان مي دهند.


چلسي فصل جاري رقابت هاي فوتبال را بدون رسيدن به جام و عنوان قهرماني به پايان خواهد رساند. اين ناکامي براي کنار گذاشته شدن "کارلتو" کافي است. روزنامه انگليسي "گاردين" از پايان کار اين مربي ايتاليايي در استمفوردبريج خبر داد. گفته مي شود، مقصد اين مربي 52 ساله سري A‌ و باشگاه پايتخت نشين رم خواهد بود.

آبي هاي لندن با کنار رفتن شان از ليگ قهرمانان اروپا به دست شياطين سرخ در دور يک چهارم نهايي فصل جاري را بدون رسيدن به عنوان قهرماني به پايان خواهند رساند. رومان آبراموويچ، مالک روس و ميلياردر چلسي در روزهاي پيش رو نشستي با آنچلوتي خواهد داشت تا با او بر سر برکناري اش به گفت و گو بنشيند.

قرارداد اين مربي ايتاليايي و چلسي تا سال 2012 اعتبار دارد ولي به خوبي پيداست که مرد جاه طلب روس که براي موفقيت حد و مرزي را در هزينه کردن نمي شناسد، هدف و نقشه هاي ديگري را در سر مي پروراند. او سه فصل گذشته را بدون قهرماني در ليگ برتر سپري کرده و بر همين اساس مي خواهد فصل آينده را با مربي ديگري آغاز کند. گفته مي شود، گاس هيدينک هلندي و ژوزه مورينيوي پرتغالي گزينه هاي مورد نظر او براي فصل آينده هستند.

جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : آرمان

انسان هاي بزرگ در باره عقاید  سخن مي گويند

انسان هاي متوسط در باره وقایع سخن مي گويند

انسان هاي كوچك پشت سر ديگران سخن مي گويند



انسان هاي بزرگ درد ديگران را دارند

 

انسان هاي متوسط درد خودشان را دارند

 

انسان هاي كوچك بي دردند



انسان هاي بزرگ عظمت ديگران را مي بينند


انسان هاي متوسط به دنبال عظمت خود هستند

انسان هاي كوچك عظمت خود را در تحقير ديگران مي بينند




انسان هاي بزرگ به دنبال كسب حكمت هستند


انسان هاي متوسط به دنبال كسب دانش هستند

انسان هاي كوچك به دنبال كسب سواد هستند



انسان هاي بزرگ به دنبال طرح پرسش هاي بي پاسخ هستند


انسان هاي متوسط پرسش هائي مي پرسند كه پاسخ دارد

انسان هاي كوچك مي پندارند پاسخ همه پرسش ها را مي دانند




انسان هاي بزرگ به دنبال خلق مسئله هستند

انسان هاي متوسط به دنبال حل مسئله هستند

انسان هاي كوچك مسئله ندارند



انسان هاي بزرگ سكوت را براي سخن گفتن برمي گزينند

انسان هاي متوسط گاه سكوت را بر سخن گفتن ترجيح مي دهند

انسان هاي كوچك با سخن گفتن بسيار، فرصت سكوت را از خود مي گيرند

 

جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 14:41 ::  نويسنده : آرمان

اگر امروز صبح سالم از خواب برخاستید، قدر سلامتى خود را بدانید زیرا یک میلیون نفر تا یک هفته دیگر زنده نخواهند بود.




اگر تاکنون از آسیب‌هاى جنگ،




تنهایى در سلول زندان، عذاب شکنجه،




یا گرسنگى در امان بوده‌اید،





وضعیت شما از وضعیت ۵٠٠ میلیون نفر در دنیا بهتر است.




اگر می‌توانید بدون ترس از زندانى شدن یا مرگ، وارد مسجد (یا کلیسا) شوید، وضع شما از ٣ میلیون نفر در دنیا بهتر است.



اگر در یخچال شما خوراکى و غذا وجود دارد،


اگر کفش و لباس دارید،


اگر تختخواب و سرپناهى دارید،


در این صورت شما از ٧۵٪ مردم جهان ثروتمندتر هستید.


اگر در بانکى حساب دارید، و اگر در جیب‌تان پول دارید،


شما به ٨٪ مردم دنیا که چنین شرایطى دارند تعلّق دارید.



اگر شما این نوشته را می‌خوانید، از سه خوشبختى بهره‌مند هستید



1- یک کسى به فکر شما بوده است.


2- شما به ٢٠٠ میلیون نفرى که قادر به خواندن نیستند تعلّق ندارید.


3- و ... شما جزو ١٪ از مردم دنیا هستید که کامپیوتر دارند.




به قول یکنفر:




· طورى کار کنید که انگار نیازى به پول ندارید،








· طورى عشق بورزید که انگار هرگز آزرده خاطر نشده‌اید،





· طورى برقصید که انگار هیچکس شما را نمی‌بیند،




· طورى آواز بخوانید که انگار هیچکس صداى شما را نمی‌شنود،




· و بالاخره طورى زندگى کنید که انگار زمین، بهشت است.


 

جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : آرمان

از بیل گیتس پرسیدند از تو ثروتمند تر هم هست؟

  در جواب گفت بله فقط یک نفر.

 پرسیدند کی هست؟

در جواب گفت:  من سالها پیش زمانی که از اداره اخراج شدم و به تازگی اندیشه های در حقیقت طراحی مایکروسافت را تو ذهنم داشتم پی ریزی میکردم، در فرودگاهی در  نیویورک بودم که قبل از پرواز چشمم به نشریه ها و روزنامه ها افتاد. از تیتر یک روزنامه خیلی خوشم اومد، دست کردم توی جیبم که روزنامه رو بخرم دیدم که پول خرد

 ندارم برای همین اومدم منصرف بشم که دیدم یک پسر بچه سیاه پوست روزنامه فروش وقتی این نگاه پر توجه منو دید گفت این روزنامه مال خودت. بخشیدمش به خودت بردار برای خودت.

گفتم آخه من پول خرد ندارم.

گفت برای خودت بخشیدمش مال خودت.

سه ماه بعد بر حسب تصادف توی همون فرودگاه و همون سالن پرواز داشتم دوباره چشمم به یه مجله خورد دست کردم تو جیبم باز دیدم پول خورد ندارم باز همون بچه بهم گفت این مجله رو بردار برا خودت.

گفتم پسرجون چند وقت پیش باز من اومدم یه روزنامه بهم بخشیدی تو هر کسی میاد اینجا دچار این مسئله میشه بهش میبخشی؟!

 پسره گفت آره من دلم میخواد ببخشم از سود خودمه که میبخشم.

 به قدری این جمله پسر و این نگاه پسر تو ذهن من مونده که با خودم فکر کردم خدایا این بر مبنای چه احساسی اینا رو میگه؟

 بعد از 19 سال زمانی که به اوج شهرت، ثروت و قدرت رسیدم تصمیم گرفتم این فرد رو پیدا کنم تا جبران گذشته رو بکنم.

 اکیپی رو تشکیل دادم و گفتم برید و ببینید در فلان فرودگاه کی روزنامه

 میفروخته. یک ماه و نیم تحقيق کردند متوجه شدند یک فرد سیاه پوست بوده که الان دربان یک سالن تئاتر هستش.

خلاصه دعوتش کردن اداره.

  ازش پرسیدم منو میشناسی؟

گفت بله جناب عالی آقای بیل گیتس معروف هستی که دنیا  میشناسدتون.

 بهش گفتم سال ها قبل زمانی که تو پسر بچه بودی و روزنامه میفروختی دو بار چون پول خرد نداشتم به من روزنامه مجانی دادی، یادت هست؟ گفت: بله. یادمه.

گفتم: چرا اینکار رو کردی؟

 گفت طبیعی است چون این حس و حال خودم بود.

گفتم حالا میدونی چه کارت دارم، میخوام اون محبتی که به من کردی رو جبران کنم.

  جوون پرسید به چه صورت؟

گفتم: هر چیزی که بخوای بهت میدم.

  (خود بیل گیتس میگه خود این جوونه وقتی با من صحبت میکرد مرتب میخندید)

  پسره سیاه پوست گفت: هر چی بخوام بهم میدی؟

 گفتم هرچی که بخوای. 

  گفت: واقعاً هر چی بخوام؟

بیل گیتس گفت: آره هر چی که بخوای بهت میدم، من به 50 کشور آفریقایی وام داده ام.

به اندازه تمام اونا به تو میبخشم.

  جوون گفت: آقای بیل گیتس نمیتونی جبران کنی.

 گفتم: یعنی چی؟ نمیتونم یا نمیخوام؟

  گفت: تواناییش رو داری اما نمیتونی جبران کنی!!

  پرسیدم واسه چی نمیتونم جبران کنم؟

  جوون سیاه پوست گفت: فرق من با تو در اینه که من در اوج نداشتنم به تو  بخشیدم ولی تو در اوج داشتنت میخوای به من ببخشی و این چیزی رو جبران نمیکنه. اصلا جبران نمیکنه. با این کار نمیتونی آروم بشی. تازه لطف شما از سر ما زیاد هم هست!

 بیل گیتس میگه همواره احساس میکنم ثروتمند تر از من کسی نیست

جز این جوان 32 ساله  سیاه پوست. میدانید چرا؟

برای اینکه من خودم را حقیر کردم و او نیز مرا حقیر کرد.

پس زمانی که در حس نوع دوستی غرق هستی کاری بکن که بعداً ممکن است نتیجه مطلوب را نگیری!!!!

 

سعی کن به داشته هایت بیش از نداشته هایت بنازی!!! ولی به داشته هایت قانع نباش تا انگیزه تلاش در وجودت بیشتر شود!!!


 

رئيس سازمان ليگ با تاکيد براينکه در تصميمات کميته انضباطي دخالتي ندارد، اظهار داشت: مسئولان باشگاه راه آهن با ارائه فيلم بازي خود با پاس همدان باعث شدند کميته انضباطي حکم محروميت بازيکنان اين تيم را برگرداند.


 عزیزالله محمدی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن شهرری و استقلال "گفت: من دخالتی در تصمیمات کمیته انضباطی ندارم. مسئولان باشگاه راه آهن فیلمی از صحنه‌های بازی با پاس همدان را به کمیته انضباطی ارائه کردند که مسئولان این کمیته با تماشای این فیلم متوجه شدند بازیکنان محروم دخالتی در صحنه‌های درگیری نداشتند به همین دلیل حکم محرومیت آنها را برگرداند.

 وی در ادامه در مورد بازی‌های حساس پایانی لیگ برتر اظهار داشت: ما در این خصوص تصمیمات جدی گرفتیم که با هرگونه اتفاق و حاشیه سازی مقابله کنیم تا مسابقات به بهترین شکل برگزار شود. انتخاب دو ناظر برای هر دیدار، نشست با مسئولان کمیته داوری برای استفاده از داوران مناسب جهت هر بازی و مسائل دیگر از اقداماتی است که ما در هفته پایانی لیگ برتر آنها را انجام خواهیم داد.

 رئیس سازمان لیگ در خصوص نشست خود با کی‌روش، سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ما ابتدا شنبه هفته گذشته یک نشست با کی‌روش داشتیم و قرار بود سرمربی تیم ملی پس از بررسی برنامه‌ها فردا شنبه با ما نشست دوم را داشته باشد اما این نشست روز چهارشنبه برگزار شد. طی این نشست که دو ساعت طول کشید برنامه‌های فصل آینده مسابقات لیگ و جام حذفی به صورت هفته به هفته با کی‌روش مورد بررسی قرار گرفت و هر دو طرف در خصوص آن اظهارنظر کردند.

 وی با بیان اینکه در این برنامه زمان‌های لازم برای برگزاری اردوها و مسابقات تیم‌های بزرگسالان و امید در نظر گرفته شده تاکید کرد: سرمربی تیم ملی در مواردی پیشنهادات منطقی داشت که ما پذیرفتم و در مواردی دیگر هم نظرات‌مان را با توجه به تجربه‌ای که در برگزاری مسابقات لیگ داشتیم قبول کرد.

 عزیزالله محمدی در پاسخ به سئوال "آیا این نشست‌ها باعث می شود تعامل بیشتر بین سرمربی تیم ملی و سازمان لیگ برگزار تا شاهد بی برنامگی‌ها در فصل آینده نباشیم؟"، خاطرنشان کرد: قطعا تعامل خوبی بین طرفین صورت گرفته است زیرا کی‌روش هم به صورت ریز و هفته به هفته برنامه‌های لیگ را پیگیری کرد. قرار است طی دو سه روز آینده جمع بندی نهایی با ایشان در مورد برگزاری مسابقات لیگ صورت گیرد تا رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ و جام حذفی در حالی برگزار شود که نه تیم ملی متضرر شود، نه باشگاه‌ها.
 

جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 13:0 ::  نويسنده : آرمان

رئيس سازمان تربيت بدني و سرمربي تيم ملي فوتبال در جريان بازي استقلال و راه آهن با يکديگر برخورد گرمي داشتند.


علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت‌بدني همراه با کارلوس کي‌روش و دستيارانش براي تماشاي ديدار تيم‌هاي استقلال و راه‌آهن در جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي حضور پيدا کردند. کي‌روش 5 دقيقه پس از شروع بازي به ورزشگاه آمده بود.
همچنين سعيدلو مورد تشويق هواداران استقلال قرار گرفت.

* حدود 5 هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه آزادي اين ديدار را از نزديک تماشا کردند.

* مجتبي جباري هافبک استقلال که به دليل مصاحبه عليه مسئولان باشگاه مدتي از استقلال کنار گذاشته شده بود در ترکيب ثابت تيمش مقابل راه‌آهن به ميدان رفت.

* قبل از آغاز بازي تمام بازيکنان استقلال از سوي هواداران تشويق شدند.

* علي نظري جويباري، رضا رجبي، علي اميري و دکتر نوروزي از چهره‌هاي شاخص جايگاه ويژه بودند. ضمن اينکه مهدي تارتار مربي راه‌آهن که در بازي قبل اخراج شده بود با موبايل از جايگاه ويژه تيمش را هدايت کرد. علي نيکجو، سرپرست باشگاه راه‌آهن نيز در کنار تارتار حضور داشت.

* فيليپ آلوز دسوزا، هافبک برزيلي استقلال پس از اينکه روز گذشته متوجه شد در ليست 18 نفره قرار ندارد، اردوي تيمش را ترک کرد و با حالت قهر از جمع آبي‌پوشان جدا شد.

* استقلالي‌ها با شعارهايي پيروزي در دربي رفت ‌و برگشت را به پرسپوليسي‌ها گوشزد مي‌کردند.

*پژمان منتظري با دريافت کارت زرد در مسابقه با راه‌آهن سه اخطاره شد و بازي هفته آينده استقلال مقابل نفت آبادان را از دست داد.

*‌ راه‌آهني‌ها در نيمه دوم با تأخير وارد زمين شدند.

* فرهاد مجيدي بين دو نيمه با دستور گرم کردن مظلومي مواجه شد و در زمين ماند. اين بازيکن روز گذشته به شدت از سوي هواداران تيمش تشويق شد.

* قبل از آغاز نيمه دوم مسابقه و زماني که بازيکنان استقلال به سمت زمين مي‌آمدند مجيدي در نقش مربي استقلال ظاهر شده و نکات فني را به مجتبي جباري گوشزد کرد.

* قبل از آغاز نيمه دوم بهادر عبدي و مهدي اميرآبادي با يکديگر احوالپرسي گرمي کردند.

* علي فتح‌الله‌زاده زماني که وارد ورزشگاه شد به شدت مورد تشويق هواداران استقلال قرار گرفت اما او با اشاره به تيم استقلال از هواداران خواست تنها اين تيم را تشويق کنند. وي همچنين با علي سعيدلو و کي‌روش سرمربي تيم ملي برخورد گرمي داشت و در ادامه مسابقه با نشستن کنار اين دو بازي تيمش را به تماشا نشست.

*يورگن گده، مربي تيم استقلال که در دقايق پاياني ديدار تيمش مقابل راه‌آهن توسط محسن قهرماني از روي نيمکت استقلال اخراج شد، در اين دقايق بازي استقلال را از کنار پيست دو و ميداني ورزشگاه آزادي تماشا کرد و نکته جالب اينکه وي با اصرار و توصيه‌هاي مسئولان مربوطه هم حاضر به ترک اين محوطه و خروجش از ميدان مسابقه نشد.

* اميرحسين صادقي مدافع استقلال که در دقايق پاياني به شدت آسيب ديد پس از مسابقه در حالي که پزشکان استقلال وي را همراهي مي‌کردند ورزشگاه را ترک کرد. صادقي که درد زيادي را متحمل مي‌شد با فريادهاي شديد حاضرين را متوجه اين مصدوميتش کرد.

جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه يوونتوس براي به خدمت گرفتن هافبک بازي‌ساز ميلان با اين تيم وارد مذاکره خواهند شد.


به نقل از کوريره دلو اسپورت، در ابتداي ماه جاري بپه ماروتا مدير داخلي يوونتوس از علاقمندي باشگاه براي به خدمت گرفتن پيرلو سخن گفته بود که به نظر مي‌رسد با پيگيري سران باشگاه اين انتقال در تابستان جاري صورت پذيرد.


تلاش‌هاي ميلان براي تمديد قرار داد با پيرلو به کندي پيش مي‌رود و از طرفي سيلويو برلوسکوني مالک ميلان نيز در آخرين اظهار نظر خود اعلام کرده دوره بازي آندره در ميلان به پايان خود نزديک شده است.

گفته مي‌شود يوونتوسي‌ها با توليو تينتي، مدير برنامه هاي پيرلو وارد مذاکره مستقيم خواهند شد. از جايي که مدير داخلي يووه و مدير برنامه اين بازيکن از دوستان نزديک يکديگر هستند، به نظر مي‌رسد اين انتقال به راحتي انجام شود.
ماروتا و تينتي در چندين انتقال با يکديگر همکاري داشته‌اند، از جمله انتقال جيامپائولو پاتزيني لوکاتوني و الساندرو ماتري.

برخلاف سن بالا و دستمزد گزاف پيرلو، سران بيانکونري به شکل کامل از اينکه بتوانند با وي قرار داد امضا کنند راضي هستند. گفته مي‌شود وي در صورت پيوستن به يووه در ترکيب ثابت اين تيم قرار خواهد گرفت.
يوونتوسي‌ها تا حدودي از امضاي قرار داد با وي مطمئن هستند زيرا تورين فاصله چنداني با ميلان ندارد و همچنين شهر برشا که زادگاه پيرلو است نيز در نزديکي تورين قرار گرفته است.

بسياري از بازيکناني که در تيم ملي ايتاليا همبازي پيرلو هستند نيز در يوونتوس توپ مي‌زنند و همين موضوع موجب خواهد شد اين بازيکن براي پوشيدن پيراهن يووه ترغيب شود.
دستمزد اين بازيکن 31 ساله 5 ميليون يورو براي هر فصل است

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 267
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 622
بازدید ماه : 1419
بازدید کل : 42288
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content