آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : آرمان

نايب رئيس پيشين باشگاه بارسلونا گفت خوزه مورينيو قرار بود جايگزين فرانک ريکارد در اين تيم شود.


 

زماني که مسئولان بارسلونا در فصل 08-2007 به حضور فرانک ريکارد در اين تيم پايان دادند چندين گزينه براي جايگزيني اين مربي هلندي مدنظر آنها بود که يکي از آنها خوزه مورينيو بود.



"فران سوريانو" در اين خصوص اظهار داشت: مي توانم تاييد کنم که در ابتداي امر مورينيو را به پپ ترجيح داديم. مورينيو مربي بزرگي است که موفقيت هاي بسياري را کسب کرده است. ضمن اينکه او پيش از اين در باشگاه بارسا کار کرده بود و با نحوه بازي ما آشنا بود.



وي افزود: وقتي به سبک بازي اينتر و رئال مادريد نگاه مي کنيد متوجه مي شويد که او فلسفه متفاوتي دارد. به همين خاطر هم هست که ما در نهايت او را به خدمت نگرفتيم.

 


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : آرمان

مربي موقت چلسي در صحبتهايي اعلام کرده که مبادله تورس و فالکائو، انجام نمي شود و ستاره کلمبيايي هم رضايتش را از حضور در اتلتيکو ابراز کرده است.


 

روبرتو دي متئو،مربي موقت چلسي در صحبتهايي شايعاتي مبني بر احتمال مبادله فرناندو تورس با رادامل فالکائو را رد کرده است.



اين درحالي است که تورس از زمان انتقال به استمفورد بريج در سال 2011 هرگز نتوانست مبدل به يک ستاره شماره يک شود و در 45 ديداري که دراين فصل براي تيمش برگزار کرده تنها11 گل به ثمر رسانده. از سوي ديگر فالکائو که تابستان گذشته از پورتو به اتلتيکومادريد آمد يک سوپراستار بود و بابه ثمر رساندن 36 گل براي اتلتيکوبه اين تيم کمک کرد تا براي دومين بار در سه سال اخير قهرمان ليگ اروپا شود.



اين روزها شنيده مي شود که تورس که در سن 19 سالگي ستاره تيم اتلتيکومادريد بود، ممکن است به تيم سابقش بازگردد و فالکائو در ازاي اين انتقال به چلسي برود ولي روبرتو دي متئو در کنفرانسي خبري اين مبادله را رد کرده و گفته:« اين تنها شايعه است. من رابطه دوستانه خوبي با فرناندو دارم و باور دارم که او سال آينده هم همين جا خواهد بود.»



فالکائوي کلمبيايي هم درصحبتهايي اين شايعه را رد کرده و گفت:«من از حضور در اتلتيکو لذت مي برم و نمي توانم اين روزهاي خوب را از دست بدهم. من 4 سال ديگر با اين تيم قرار داد دارم و قصد ترک اتلتيکورا ندارم. نه چلسي و نه يونايتد.مي خواهم همين جا بمانم.»



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:50 ::  نويسنده : آرمان

شد


امير قلعه‌نويي در دو بازي اول ليگ آينده به دليل محروميت نمي‌تواند روي نيمکت حضور داشته باشد.


 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، آرا و احکام جديد فدراسيون به شرح زير است:



* جريمه کادرفني تراکتورسازي و مس سرچشمه

در جريان ديدار تيم هاي مس سرچشمه و تراکتورسازي تبريز در 17 ارديبهشت 91 و پس از پايان بازي درگيري هايي ميان کادرفني دو تيم رخ داد و آنها تخلفاتي مرتکب شدند که کميته انضباطي پس از رسيدگي به پرونده و بر اساس گزارش هاي ناظران داوري و انضباطي آراي زير را اعلام مي کند.

باشگاه مس سرچشمه در پايان بازي شش بازيکن اخطاري و اخراجي داشته که بر اساس آيين نامه به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

در پايان بازي کادر فني دو تخلفاتي مرتکب شدند که بر اين اساس امير قلعه نويي سرمربي تراکتورسازي دو جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم وبه پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

کريم بوستاني مربي تراکتورسازي دو جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم وبه پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

مهدي محرمي بدنساز تيم مس سرچشمه يک جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود. ستار همداني مربي تراکتورسازي هم تذکر کتبي دريافت مي کند.

مسلم فيروزآبادي بازيکن تيم مس سرچشمه يک جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

راي صادره قطعي و غيرقابل تغيير است.

همچنين کميته انضباطي از حسن آذرنيا و محمد رضا هاشمي که در آرام کردن اوضاع نقش داشتند تشکر مي کند.



* تباني در ديدار پرسپوليس برازجان و مهر کرج انجام نشده است

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، درباره شکايت هيات فوتبال استان خراسان رضوي مبني بر انجام تباني در ديدار تيم هاي پرسپوليس برازجان و مهرکرج مورخ 10 ارديبهشت 91 از سري رقابت هاي ليگ دسته دو کشور، کميته انضباطي با بررسي همه جانبه پرونده و اتفاقات اين بازي، اعلام مي دارد که موضوع تباني و يا ساير مصاديق نزديک به آن براي کميته انضباطي اثبات نشد و لذا اين کميته شکايت تيم پيام و هيئت فوتبال استان خراسان رضوي را مردود اعلام مي کند. اين راي يک هفته پس از صدور، قابل تجديد نظر با رعايت مقررات در کميته محترم استيناف است.



* استيل آذين بايد ماليات زندي را پرداخت کند

بر اساس دادنامه صادره در مورد فريدون زندي بازيکن سابق باشگاه استيل آذين که به کميته انضباطي و هيئت فوتبال استان سمنان هم ارسال شده،‌ بر اساس بندهاي انتهايي راي صادره در مورد زندي، در خصوص بدهي مالياتي ناشي از قرارداد و جرايم تاخير آن که حسب توافق بر عهده باشگاه بوده است، هيئت فوتبال استان سمنان بايد به باشگاه استيل آذين ابلاغ کند که اقدام لازم را در جهت پرداخت ماليات به شرح ذکر شده انجام دهد و نتيجه را در اسرع وقت به فدراسيون فوتبال اعلام کنند تا فعاليت هاي آن باشگاه جهت حضور در مسابقات فصل بعد با مشکل مواجه نشود.



* احضار دوباره مديرعامل تراکتورسازي به کميته انضباطي

مديرعامل تراکتور سازي به دليل گفت و گو با يکي از رسانه ها عليه فدراسيون فوتبال به کميته انضباطي احضار شد اما به دليل اينکه وي در جلسه حاضر نشد جلسه ديگري در تاريخ 31 ارديبهشت مشخص شده که حضور ايشان ضروري است. عدم حضور مانع از رسيدگي نيست.


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : آرمان

هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال استدلال سازمان ليگ براي حضور دروازه‌بان خارجي را نپذيرفت.


 

 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال،جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال با حضور کفاشيان- محمدنبي - آيت اللهي- بهروان-شجاعي-رحيمي-عزيزي خادم-بهاروند-اصفهانيان و حسيني صبح امروز در دفتر رئيس فدراسيون برگزار شد و مصوبات زير از سوي اين هيئت رئيسه به اين شرح اعلام شد.


 1-اعضاي کميته آموزش به شرح مرتضي محصص، فريدون معيني، دکتر محمد حسين عليزاده ، دکتر مهدي خبيري، شهرزاد مظفر توسط اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال انتخاب شدند.


 2- بنا بر تصميم هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال فريدون اصفهانيان رئيس کميته داوران شد.


 3- اعضاي کميته رسانه به شرح مجيد نديري، حسين آقازماني، مصطفي لشکري، عليرضا خليفه، احمد ميرزائيان، علي جوادي، حسن دوستدارگان، رضا خسروي توسط اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال انتخاب شدند.


 4- محدوديت حضور دروازه بان هاي خارجي در ليگ برتر به دليل عدم ارائه استدلال هاي کافي از سوي هيئت رئيسه سازمان ليگ برتر، مورد قبول واقع نشد و مقرر شد هيئت رئيسه سازمان ليگ برتر ضمن بررسي مجدد، نقطه نظرات تکميلي را جهت طرح در جلسه آتي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال ارائه کند.


 بدين ترتيب تا آن زمان همچنان ورود دروازه بان خارجي به فوتبال ايران ممنوع است.


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : آرمان

هافبک برزيلي تيم سپاهان گفت: به نظر من تيم سپاهان مي‌تواند در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا درخشش داشته باشد و با قدرت به فينال نيز برسد.


 

فابيو جانواريو در با اشاره به شرايط تيم سپاهان بعد از برد مقابل الاهلي اظهار داشت: با کسب سه امتياز ديدار با الاهلي به عنوان تيم نخست جدول رده‌بندي به مرحله بعد مسابقات صعود مي‌کنيم و منتظر رقيب خود مي‌مانيم و مطمئنم مي‌توانيم در ديدار هفته آينده خود نيز به پيروزي برسيم.



وي تصريح کرد: سپاهان فصل گذشته به دليل يک اشتباه بچگانه از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا حذف شد و در فصل جاري انگيزه بسياري براي کسب نتيجه در اين رقابت‌ها و درخشش در آسيا دارد و به نظر من بازيکنان تيم ما توان رسيدن به فينال را نيز دارند.



هافبک برزيلي سپاهان در مورد قهرماني سپاهان در مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور اظهار داشت: بايد بگويم اين قهرماني براي من واقعا شيرين بود، يک بار در استقلال و دو بار در سپاهان به قهرماني رسيدم و واقعا از اين شرايط راضي و خوشحال هستم.



وي اضافه کرد: اولين بار است که در قهرماني هت‌تريک کردم و اين براي من مثل يک رويا مي‌ماند چون هت‌تريک در قهرماني واقعا چيزي است که همه آن را دوست دارند.



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:46 ::  نويسنده : آرمان

خوان ماتا ديدار پاياني ليگ قهرمانان مقابل بايرن مونيخ را ديداري متفاوت از مصاف آبي‌پوشان با بارسلونا در مرحله‌ي نيمه نهايي مي‌داند.


 

چلسي در چارچوب فينال ليگ قهرمانان اروپا شنبه شب در آليانس آره‌نا به مصاف بايرن‌ مونيخ مي‌رود. ديداري که هافبک اسپانيايي آبي پوشان ديدار با بايرن‌ مونيخ را سخت و متفاوت با بازي مقابل بارسلونا دانست.



ماتا که به عنوان بهترين بازيکن چلسي در اين فصل انتخاب شد، افزود: انتظار ندارم که ديداري همچون بازي مقابل بارسلونا را در پيش داشته باشيم. خط حمله بايرن‌ مونيخ بسيار قوي است و مي‌تواند هر تيمي را بر هم بريزد. بر اين باورم که فشار بر روي بازيکنان بايرن‌ مونيخ بيشتر از ما است، چرا که آن‌ها در آليانس آره نا مقابل تماشاگران پر شور خودشان به ميدان مي‌روند و اين فشار و استرسشان را زياد مي‌کند.



ماتا که در نخستين فصل حضور خود با چلسي جام حذفي انگليس را بالاي سر برد، در باره‌ي اين موضوع گفت: اصلا پيش‌بيني نمي کردم که در نخستين فصل حضورم با چلسي قهرمان جام حذفي انگليس شويم و به فينال ليگ قهرمانان اروپا صعود کنيم. خوشبختانه پس از شروع کابوس وار رفته‌رفته به اوج برگشتيم و الان در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌بريم.



ماتا درباره احتمال دعوت نشدنش به تيم ملي فوتبال اسپانيا براي شرکت در رقابت‌هاي يورو 2012، گفت: از لحاظ بدني و فني در شرايط خوبي به سر مي‌بريم و بر اين باورم که مي توانم اسپانيا را در يورو 2012 و بازي‌هاي المپيک همراهي کنم. در بازي‌هاي پاياني فصل به خوبي استراحت کردم و الان آماده بازي فينال مقابل بايرن‌ مونيخ هستم، بعد از آن هم زمان کافي براي استراحت را دارم. بنابراين از لحاظ بدني و ذهني مشکلي ندارم وخسته نيستم.



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:44 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم قديمي و باتجربه چلسي احتمال دارد در تابستان سال جاري به جاي ليگ حرفه‌اي چين يا آمريکا به عضويت بارسلونا اسپانيا درآمده و همبازي ليونل مسي شود.


 

به نقل از سان، دو روز پس از آنکه اعلام شد بارسلونا براي تقويت خط آتش خود در فصل آينده گلزناني همچون ديميتار برباتف از منچستريونايتد و ديرک کوييت از ليورپول را مد نظر قرارداده،‌ خبرهاي تازه‌‌اي در اين‌باره به گوش رسيد. از جمله اين که مديران کاتالان‌ها وضعيت ديديه دروگبا را مورد بررسي قرارداده تا بلکه اين مهاجم ساحل عاجي را جذب کنند.



انتشار اين خبر در حالي است که تاکنون رسانه‌ها از علاقه چند تيم ليگ حرفه‌اي چين و آمريکا نسبت به مهاجم 8 فصل گذشته آبي‌هاي شهر لندن خبر داده بودند.



حتي يکي،‌ دو نشريه ايتاليايي نيز عنوان کردند آ.ث‌ميلان نيز علاقمند به همکاري با گلزن آفريقايي است که قراردادش تابستان به اتمام مي‌رسد.



با اين حال روز گذشته شنيده شد گفت‌وگوهاي اوليه با مدير برنامه‌ اين گلزن بلندقامت انجام شده تا آبي‌ و اناري پوشان بودجه‌اي بالغ بر 5 ميليون پوند بابت دو فصل همکاري با وي کنار بگذارند.



در همين ارتباط يک منبع نزديک به قهرمان دو فصل قبل اروپا اظهار داشت: آنچه بارسا اکنون نياز دارد، بازيکناني با خصوصيات تهاجمي است. ستارگاني که بتوانند خيلي خوب مدافعين را تحت فشار بگذارند. از اين رو مقامات تيم اسپانيايي اعتقاد دارند دروگبا چنين خصيصه‌اي داشته و مي‌تواند در کوتاه مدت به تيم بسيار کمک کند.



 

چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : آرمان

ارلوس ته وز مهاجم آرژانتيني باشگاه منچسترسيتي نسبت به جريمه دستمزد شش هفته اي اش که توسط باشگاه به او تحميل شده به اتحاديه فوتبال انگليس شکايت کرد.


"ته وز" در ماه نوامبر بدون اجازه مسئولان باشگاه منچسترسیتی اردوی این تیم را به مقصد آرژانتین ترک کرد و به همین دلیل باشگاه شش هفته دستمزد او را به عنوان جریمه اش پرداخت نکرد.
 
 این مهاجم 27 ساله از زمانی که از دستور سرمربی تیم مبنی بر گرم کردن برای ورود به زمین در دیدار منچسترسیتی مقابل بایرن مونیخ در ماه سپتامبر سرپیچی کرد مورد خشم سرمربی ایتالیایی قرار گرفته و تا به حال برای این تیم به میدان نرفته است.
 
 رسانه های بریتانیایی هفته گذشته اعلام کردند اختلاف ته وز با مسئولان منچسترسیتی رقمی در حدود 9 میلیون پوند به این بازیکن ضرر زده است که این رقم شامل دستمزد و پاداش هایی است که به او پرداخت نشده است.
 
 با توجه به اینکه امشب مهلت نقل و انتقالات به پایان می رسد ته وز حداقل تا پایان فصل باید در منچسترسیتی بماند و با سران این باشگاه کنار بیاید.
 

شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 18:18 ::  نويسنده : آرمان

عکس/ بانوی محجبه هوادار دو آتشه بارسلونا

عکس/ بانوی محجبه هوادار دو آتشه بارسلونا
بدون شرح!

 

 

شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : آرمان

ترین ها و رکوردهای جهانی گینس: یک تیم از دانشمندان،مهندسان و خلبانان بالن نشنال جئوگرافیک پس از دو هفته برنامه ریزی،و تلاش برای ساخت یک خانه زرد ۹۰۶ کیلویی ۴٫۹۰ در ۴٫۹۰ متری با بلندای ۵٫۵ متر توانستند این خانه را با ۳۰۰ بادکنک پرشده از هوا،به آسمان فرستاده و رکورد بزرگترین خوشه بادکنک هوا شده را از آن خود کنند.

آن ها برای این کار باید از ۳۰۰ بادکنک که هر کدام دارای بلندای ۲٫۵ متر بودند استفاده می کردند تا بتوانند خانه زرد ۹۰۶ کیلویی را بلند کنند.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 44793
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content