آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : آرمان


شينجي کاگاوا، ستاره ژاپني باشگاه بوروسيا دورتموند در صحبتهايي اعلام کرده که بازي کردن در ليگ برتر خيلي خوب است ولي هنوز درمورد آينده اش تصميم گيري نکرده است.



 

 او که روز سه شنبه در انگليس با سرالکس فرگوسن ديدار کرد،سحرگاه 4 شنبه به ژاپن، سرزمين مادري اش بازگشت و در جمع خبرنگاران از آينده اش صحبت کرد.

 

 اين درحالي است که مديربرنامه هاي کاگاوا درصحبتهايي به گل دات کام اعلام کرد که او همراه بااين ستاره ژاپني به انگليس سفر کرده بودند .

 

 کاگاوا در بدو ورود به ژاپن به خبرنگاران اعلام کرد که چندين تيم به دنبال جذب او هستند و به اين نکته اشاره کرد که بازي کردن در ليگ برتر براي او هيجان انگيز است


 کاگاوا در صحبتهايي درمورد آينده اش و همچنين راجع به ديدار با فرگوسن گفت:« هنوز تصميم گيري نکرده ام. فرگوسن صحبتهاي خوبي مي کرد. تيمهاي متعددي به دنبال من هستند ولي من الان نمي توانم بگويم که کدام تيم، بهترين است. من مي خواهم تيمي را برگزينم که در آن بتوانم به رقابت بپردازم. بازي کردن در ليگ برتر خيلي خوب است.»

 

 او همچنين درمورد جدايي از دورتموند هم صحبت کرد و گفت:« هواداران دورتموند بامن طوري رفتار مي کنند که انگار يک دهه است که براي اين تيم بازي مي کنم و احساس مي کنم که آنها واقعامن را دوست دارند. مربي تيم، هم تيمي هايم و همه چيز در آلمان عالي است. مربي تيم به من گفت که هر وقتي که دوست دارم به آلمان بازگردم.»

 

 کاگاوا، مهره کليدي دورتمونددر رقابتهاي اين فصل بود و در 42 ديداري که در اين فصل براي اين تيم آلماني به ميدان رفت، 17 گل زد و 13 پاس گل داد.

 


 


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:59 ::  نويسنده : آرمان

ايکر کاسياس، دروازه بان باتجربه رئال مادريد معتقد است که در ديدار مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، بايرن مونيخ برتري جزئي اي نسبت به رئال مادريد داشت ومعتقد است که باواريايي ها شنبه شب موفق خواهند شد تا چلسي را شکست داده و قهرمان اروپا شوند.



 بايرن مونيخ درمرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادريد بازي کرد و در ضربات پنالتي موفق شد تا با غلبه بر کهکشاني ها، بليط صعود به فينال را کسب کرده تا در فينال آليانس آرنا مقابل چلسي قرار بگيرد.

 البته هر دو فيناليست اين دوره، بازيکنان زيادي را به خاطر محروميت دراختيار نخواهند داشت و کاسياس معتقد است که تيم انگليسي ضربه بيشتري را از غيبت بازيکنانش خواهد خورد.

 

 کاسياس در صحبتهايي به بيلد گفت:« براي من کاملا روشن است که بايرن با توجه به بازي رفت وبازي برگشت مرحله نيمه نهايي شايسته صعود به فينال بود. آنها اندکي بهتر از ما بودند.»

 

 دروازه بان رئال ادامه داد:« هر دو تيم راه يافته به فينال،با فوتبال هاي خوبشان به فينال رسيدند.هرچند که محروميت هاي بازيکنان دو تيم، به چلسي بيشتر ضربه خواهد زد تا به بايرن.به نظر من، بايرن انسجام بيشتري دارد.»

 فينال اين دوره از رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا شنبه شب درورزشگاه آليانس آرنا برگزار خواهدشد.


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : آرمان

مصطفي سيفي هافبک تيم مس کرمان يکي از گزينه هاي استقلال براي فصل آينده است و آبي ها او را براي فصل آينده در ليست خود قرارداده اند .


 

سيفي دو سال در مس با مظلومي همکاري داشته است و فصل گذشته نيز مظلومي سعي زيادي براي جذب او کرد اما بدليل قرارداد با مس نتوانست وي را جذب کند. سيفي سال خوبي در مس نداشت و در تلاش براي جدايي از جمع نارنجي پوشان است. اين شاگرد سابق فيروز کريمي قطعا فصل آينده به تيم ديگري خواهد رفت. او قبل از مصدوميت در فهرست کي روش قرار داشت و در دو اردو با تيم ملي بود.



به امید خرید های بهتر و بیشتر

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : آرمان


فرهاد مجيدي بازيکن ايراني تيم الغرافه قطر به دليل مصدوميت در دقيقه 54 ديدار سه شنبه شب اين تيم با الهلال در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا تعويض شد.


 

مجيدي در دو بازي اخير الغرافه در جام حذفي قطر نيز از مصدوميت جزيي برخوردار بود واين مصدوميت شب گذشته شدت يافت تا او نتواند به بازي ادامه دهد وسيلاس مربي اين تيم ناچار به تعويض وي شد.



تيم الغرافه که بازي را 2 بر يک به تيم الهلال باخت به دليل مصدوميت مجيدي وغيبت تاردلي در خط حمله مشکل داشت و همين ضعف موجب شد تا تيم الهلال باخيالي راحت حملات دامنه داري روي دروازه الغرافه انجام دهدوسرانجام اين تيم را شکست دهد.



مجيدي در نيمه نخست برغم مصدوميت بازي قابل قبولي به نمايش گذاشت ويکي دوبار توانست از کمند مدافعان الهلال عبور کند که يک بار در يک موقعيت تک به تک کمک داور اشتباها اعلام افسايد کرد.

 



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : آرمان

مربي استقلال از نحوه برنامه ريزي بازيهاي دور پاياني مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا راضي نيست.


 

پرويز مظلومي مربي باتجربه استقلال نارضايتي اش را از مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا در برنامه ريزي ديدارهاي دورپاياني مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا ابراز کرده است. دليل ناراحتي او اين است که بازيهاي اين مرحله تيمش و ساير تيمها به صورت همزمان برگزار نمي شود.



ديدار امروز دو تيم استقلال رده دوم و نسف قارشي تقريبا 90 دقيقه زودتر از بازي تيم رده سومي الرايان مقابل الجزيره، صدرنشين گروه برگزارمي شود.



قبل از برگزاري ديدار دور نهايي، الرايان همچنان شانس صعود به دور بعد را دارد و در صورتي که استقلال در بازي امشب مغلوب شود، تيم الرايان کاملا مي تواند به صعود اميدوار باشد.



اين درحالي است که معمولا در رقابتهاي مراحل گروهي تمام تورنمنتها در سرتاسر دنيا و حتي هفته پاياني ليگ ها به صورت همزمان برگزار مي شود و عدم رعايت اين سيستم در دور پاياني رقابتهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مظلومي را ناراضي نموده



مظلومي در صحبتهايي به خبرنگاران گفت:« من از اينکه بازي ما به صورت همزمان با بازي الرايان برگزار نمي شود ناراضي ام.از آنجايي که بازي ما زودتر تمام مي شود، ديگر تيمها از نتيجه اي براي صعود به آن احتياج دارند، مطلع خواهند شد.»



البته در ساير گروه ها هم همين شرايط حکمفرماست به عنوان مثال بازي ديروز پرسپوليس مقابل الشباب هم دو ساعت زودتر از ديگر ديدار اين گروه بين الهلال و الغرافه برگزار شد



مظلومي در ادامه به اين نکته اشاره کرد که گرچه يک تساوي براي صعود تيمش کافي است ولي استقلال براي برد مقابل نسف قارشي قرار خواهد گرفت:« ما مي دانيم که تنها به يک امتياز براي صعود نياز داريم ولي نهايت تلاشمان را براي پيروزي در اين ديدار به کار خواهيم گرفت.ما براي تساوي بازي نخواهيم کرد چون اگر تيمي براي تساوي بازي کند خطرناک خواهد بود ومعمولا اين بازيها با باخت به پايان مي رسد. البته حريف هم عزمش را براي کسب هر3 امتياز اين بازي جزم کرده.چون آنهادر خانه بازي مي کنند و مي خواهنددر بازي پاياني شان مقابل هوادارانشان به پيروزي برسند.»



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : آرمان

فرانک ريبري به قهرماني تيمش در فينال مونيخ اميدوار است .


 

پس از شکست در فينال جام حذفي تمام اميدهاي بايرن براي کسب جام در اين فصل به فينال خانگي آليانز آرنا دوخته شده است.

به گزارش وبسايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران و به نقل از بيلد؛ فرانک ريبري ستاره فرانسوي بايرن در اين مورد گفت:" اگر قهرماني در چمپيونزليگ را بدست آوريم بدون شک همه چيز برايمان خوب تمام خواهد شد ارزش اين جام بيشتر از دو گانه آلمان است."

او همچنين ادامه مي دهد:" بازي نهايي در مونيخ، اين باور نکردني است. من فکر مي کنم ما سزاوار قهرماني هستيم و من اميدوارم همه باهم با ارائه يک بازي بزرگ مقابل چلسي اين عنوان را بدست آوريم که همينگونه نيز خواهد شد!"

او ادامه مي دهد:" تمامي مديران و مقامات باشگاه در مونيخ هستند تمامي آناني که براي بهتر بودن ما همه کار انجام دادند همه مردم مونيخ و هوادارانمان با قلب هايشان در آليانز خواهند بود همه آناني که بايد پاسخ احساساتشان را بدهيم که چگونه به اين باشگاه عشق مي ورزند و با آن زندگي مي کنند. روياي من کسب اين کاپ براي اين مردم است و اينگونه نيز خواهد شد."

ريبري در پايان گفتگوي خود با احترام و قدرداني از زحمات اولي هوينس ياد مي کند و مي گويد:" من همواره به هوينس احترام مي گذارم او به خوبي من را درک مي کند وقتي من اندوهگين هستم و يا نااميد به خوبي مي داند که چه برخوردي بايد صورت گيرد. بنابراين من براي قدرداني از زحمات آن ها تمام تلاش خود را انجام مي دهم و با تمام وجود براي کسب عنوان قهرماني در چمپيونزليگ و خوشحالي هوينس، رومينيگه و هواداران بايرن و تمامي کساني که بسيار سخاوت مند، صادق و براي من بسيار مهم هستند مبارزه مي کنم .


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم ژاپني بوروسيا دورتموند به انگليس سفر کرده و با فرگوسن براي پيوستن به منچستر يونايتد مذاکره کرده است.


 

مدير برنامه‌هاي شينجي کاگاوا هافبک تهاجمي باشگاه بوروسيا دورتموند آلمان اعلام کرد که اين بازيکن در حال حاضر در انگليس حضور دارد و با سر الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد براي پيوستن به اين باشگاه مذاکره کرده است.



قرارداد اين بازيکن در سال 2013 به پايان مي‌رسد اما ميشاييل زورک مدير ورزشي باشگاه دورتموند اعلام کرده بود که اين بازيکن 23 ساله درخواست تمديد قراردادش را رد کرده و قصد دارد در تابستان امسال از اين تيم آلماني جدا شود.



پيش از اين شايعاتي درباره تمايل منچستر يونايتد به جذب اين بازيکن مطرح شده بود و توماس کروت مدير برنامه‌هاي کاگاوا در گفتگو با سايت گل اين خبر را تاييد کرد. وي همچنين به نشريه کيکر آلمان گفت که اين بازيکن ژاپني تمايل زيادي براي پيوستن به منچستر يونايتد دارد و اين باشگاه انگليسي نيز به کاگاوا علاقه‌مند است.



در عين حال مدير ورزشي باشگاه دورتموند نيز اعلام کرد که اين باشگاه حاضر است با دريافت 15 ميليون يورو، يک سال باقي‌مانده از قرارداد کاگاوا را فسخ کند تا اين بازيکن بتواند به ساير تيم‌ها بپيوندد.



شايعه انتقال کاگاوا به منچستر يونايتد پس از آن جدي شد که فرگوسن ديدار نهايي جام حذفي آلمان بين دو تيم بوروسيا دورتموند و بايرن مونيخ را از نزديک تماشا کرد. گفته مي‌شود دليل حضور فرگوسن در آلمان، زير نظر گرفتن بازي هافبک ژاپني دورتموند بوده است.



کاگاوا در فصل جاري 42 بار براي دورتموند به ميدان رفت و با 17 گل و 13 پاس گل نقش عمده‌اي در دو قهرماني اين باشگاه در بوندسليگا و جام حذفي آلمان داشت.



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم تيم فوتبال سويا پس از توافق با مسئولان باشگاه مس کرمان براي امضاي قرارداد به ايران خواهد آمد.



 "فردريک کانوته" مهاجم اهل کشور مالي باشگاه سويا اسپانيا در آستانه عقد قرارداد با باشگاه مس کرمان قرار دارد.

 

 حسن واحدي عضو هيئت رئيسه و سخنگوي باشگاه مس کرمان، ضمن تاييد اين خبر گفت : ما مذاکرات خود را با اين مهاجم 35 ساله اهل کشور مالي انجام داده ايم و با وي به توافقات اوليه نيز رسيده ايم تا قراردادي يکساله با اين مهاجم باشگاه سويا ببنديم. قرار است که کانوته براي امضاء قرارداد به ايران بيايد.

 

 


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:53 ::  نويسنده : آرمان

هافبک ژاپني بوروسيا دورتموند پس از ملاقات با فرگوسن، اعلام کرد که دوست دارد در ليگ برتر انگليس بازي کند.


 

شينجي کاگاوا هافبک تهاجمي باشگاه بوروسيا دورتموند آلمان به انگليس سفر کرد و با سر الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد براي پيوستن به اين باشگاه مذاکره کرد.



قرارداد اين بازيکن در سال 2013 به پايان مي‌رسد اما ميشاييل زورک مدير ورزشي باشگاه دورتموند اعلام کرده بود که اين بازيکن 23 ساله درخواست تمديد قراردادش را رد کرده و قصد دارد در تابستان امسال از اين تيم آلماني جدا شود.



کاگاوا اعلام کرد که باشگاه‌هاي زيادي با او تماس گرفته‌اند اما او دوست دارد در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس بازي کند. وي پس از ملاقات با الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد گفت: هنوز تصميم خود را نگرفته‌ام. فرگوسن حرف‌هاي خوبي به من زد. تا کنون چند باشگاه با من تماس گرفته‌اند اما نمي‌توانم بگويم کدام گزينه بهتر است.



اين بازيکن 23 ساله ژاپني گفت: مايلم به باشگاهي بروم که بتوانم در آنجا رقابت کنم. بازي کردن در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس را دوست دارم.



وي درباره محبوبيتش در بين هواداران بوروسيا دورتموند گفت: هواداران دورتموند طوري رفتار مي‌کنند که انگار من سال‌هاست در اين باشگاه حضور دارم و فکر مي‌کنم که خيلي دوستم داشته باشند. در مدتي که در دورتموند بودم همه چيز عالي بود. سرمربي و هم‌تيمي‌هايم فوق‌العاده بودند. کلوپ سرمربي دورتموند به من گفت که هروقت دوست داشته باشم مي‌توانم به باشگاه بازگردم.



کاگاوا در فصل جاري 42 بار براي دورتموند به ميدان رفت و با 17 گل و 13 پاس گل نقش عمده‌اي در دو قهرماني اين باشگاه در بوندسليگا و جام حذفي آلمان داشت.


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:52 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه شانگهاي شنهووا چين در نظر دارند با پيشنهاد مبلغ 25 ميليون يورو به رئال مادريد، بازيکن برزيلي اين تيم را به خدمت بگيرند.


 

ال اکونوميستو گزارش داد که شانگهاي شنهوا، يکي از تيم‌هاي مدعي سوپرليگ چين براي جذب کاکا، هافبک برزيلي رئال مادريد با 15 ميليون يورو در هر سال آماده مي‌شود.



آينده کاکا در رئال مادريد در هاله‌اي از ابهام قرار دارد، مهاجم سابق ميلان نتوانسته به روزهاي اوج خود در روسونري بازگردد.



علاوه بر کاکا که هر ساله 15 ميليون يورو دريافت خواهد کرد، رئال مادريد نيز مبلغ 25 ميليون يورو براي اين انتقال دريافت خواهد کرد.



اين در حالي است که اين مبلغ کمتر از 65 ميليون يوروي است که قوهاي سفيد آن را براي خريد کاکا در سال 2009 پرداخت کرده‌‌اند.



شانگهاي شنهوا به دنبال نام‌هاي بزرگي براي به خدمت‌گرفتن هستند و تلاش مي‌کنند تا ديديه دروگبا را نيز براي اين انتقال متقاعد کنند.
 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 381
بازدید ماه : 1178
بازدید کل : 42047
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content