آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : آرمان

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: بازيکنان ما مقابل نسف قارشي با غيرت بازي کردند و توانستند راهي دور بعد ليگ قهرمانان شوند.


 

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال پس از پيروزي استقلال در بازي پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اظهار داشت: بچه‌ها مثل هميشه با غيرت ايراني‌‌شان توانستند به پيروزي برسند. اين خواست خدا بود که با تلاش بچه‌ها بتوانيم به مرحله بعدي مسابقات صعود کنيم.

مديرعامل استقلال در خصوص رويارويي استقلال و سپاهان در مرحله بعدي بازي‌ها اضافه کرد: معتقدم براي اولين بار سوپر جام ايراني را خواهيم داشت که همه تلاش تيم استقلال براي پيروزي در اين بازي مهم خواهد بود.

فتح‌الله‌زاده همچنين در پايان بازي استقلال و نسف قارسي و با توجه به صعود استقلال به دور بعدي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، از پاداش 2500 دلاري به هر يک از بازيکنان تيم خبر داد.


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : آرمان

 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : آرمان

 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم استقلال پس از پيروزي استقلال مقابل نسف قارشي اظهار داشت: نسف در اين بازي خيلي خوب بازي کرد و به نظرم جايگاه اين تيم چهارم جدول نبود. من براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم.


 

  مظلومي ادامه داد: به نظرم ما بازي خيلي خوب و منطقي را ارائه داديم مخصوصا در نيمه اول که با برنامه دقيق و استفاده از ضدحملات توانستيم به گل هم برسيم. نسف هم تيم شايسته‌اي بود ولي در گروه سختي قرار داشت.

مظلومي در خصوص رويارويي تيمش با سپاهان در مرحله بعدي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا افزود: متاسفم که يک تيم ايراني بايد از گردونه مسابقات حذف شود. البته فرصت کمي هم براي اين بازي داريم ولي مطمئن باشيد با تمام توان براي صعود تلاش خواهيم کرد.

سرمربي استقلال در پايان در خصوص رويارويي تيم ملي ايران و ازبکستان نيز تصريح کرد: تيم ملي تدارک خوبي براي اين بازي ديده و به نظرم ازبکستان بازي سختي مقابل ايران خواهد داشت. براي تيم ملي ايران هم آرزوي موفقيت دارم.

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : آرمان

فتح‌اله‌زاده از پاداش 2500 دلاري به هر يک از بازيکنان تيم خبر داد.


 

  فتح‌اله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در پايان بازي استقلال و نسف قارشي و با توجه به صعود استقلال به دور بعدي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، از پاداش 2500 دلاري به هر يک از بازيکنان تيم خبر داد.

 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : آرمان


تيم فوتبال استقلال با برتري برابر نسف‌قارشي ازبکستان حريف سپاهان در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شد.


 

 تيم استقلال از ساعت 19 در هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف ميزبان خود نسف‌قارشي ازبکستان رفت و با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد.


 يرکوويچ در دقيقه 10 و مجتبي جباري در دقيقه 50 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي استقلال را وارد دروازه ميزبان کردند. مهدي اميرآبادي از استقلال در دقيقه 70 با دريافت کارت زرد دوم از زمين اخراج شد.


 استقلال با اين پيروزي 11 امتيازي شد و به عنوان تيم دوم گروه جواز صعود به مرحله يک هشتم نهايي را به دست آورد تا سه‌شنبه هفته آينده در اين مرحله در اصفهان به مصاف سپاهان برود. ديدارهاي مرحله يک هشتم تک حذفي است. 


 در اين گروه الجزيره امارات پيش از اين با 13 امتياز صعود خود را به عنوان تيم اول به مرحله بعد قطعي کرده بود. ديدار امشب اين تيم با الريان 6 امتيازي تاثيري در سرنوشت گروه ندارد.


 نسف‌قارشي هم با يک امتيازي که در بازي رفت از استقلال گرفت، در رده آخر گروه ايستاد.


 پرسپوليس ديگر نماينده ايران نيز چهارشنبه هفته آينده در جده با الاتحاد عربستان ديدار خواهد کرد.


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : آرمان

هافبک پيشين تيم ملي فوتبال ايران درباره مسايل مختلف از جمله حضور در امارات، ‌بازگشت به ايران و تيم ملي به اظهار نظر پرداخت.


 

  ايمان مبعلي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره وضعيتش در تيم الشارجه گفت: از اين تيم جدا شدم و هنوز تصميمي نگرفته‌ام. دو، سه‌ هفته ‌اي است که مصدوميتم تمام شده و منتظرم ببينم که شرايط چگونه پيش خواهد رفت. انتخاب الشارجه تصميم اشتباهي بود و من به اين دليل اين تصميم را گرفتم که فکر مي‌کردم که تيم خوبي است، اما وقتي قرارداد بستم متوجه شدم که تنها دو، سه بازيکن را مي‌شناسم و بقيه بازيکناني هستند که از ليگ دسته دو به اين تيم آمده‌اند.

مبعلي درباره دليل وضعيت نابسامان شارجه در رقابت‌هاي اين فصل امارات، گفت: تيم فصل خوبي را پشت سر نگذاشت، چهار بار مربي عوض شد. من امسال از لحاظ بدني در بهترين شرايط بودم و با تمام وجود تمرين مي‌کردم. تا وقتي که در تيم بودم الشارجه در رده هشتم يا نهم قرار داشت. نمي‌خواهم بگويم که رفتن من باعث بحراني شدن شرايط شد، اما پس از جدايي من الشارجه از 12 بازي يک مساوي و 11 باخت به دست آورد و به رده انتهاي جدول رفت. تمام اميد آن‌ها جام حذفي بود که آن را هم با شکست در مرحله نيمه نهايي مقابل الجزيره از دست دادند.

هافبک پيشين استقلال در پاسخ به اين سوال که قبول داريد باشگاه الشارجه براي ايراني‌ها آمد ندارد؟ گفت: فکر مي‌کنم که شارجه تيم خوبي بود و امسال اين بلا سرش آمد. تيمي که در سه ماه فقط يک مساوي به دست مي‌آورد ديگر وضعيتش مشخص است. پنج، شش سال پيش وضعيت اين گونه نبود.

مبعلي درباره انتظارش براي دعوت شدن به تيم ملي از سوي کي‌روش هم خاطر نشان کرد: از وقتي که به امارات آمده‌ام به تيم ملي دعوت نشده‌ام. حتي زماني که آماده بودم و فيکس بازي مي‌کردم در تيم ملي جايي نداشتم. در تيم مربي چند بار عوض شد، اما من فيکس بودم و بازي مي‌کردم. با اين وجود به تيم ملي دعوت نمي‌شدم، حالا که ديگر تازه مصدوميتم تمام شده است، اصلا انتظار ندارم که به تيم ملي دعوت شوم. فکر مي‌کنم نظر کي‌روش نسبت به ليگ امارات مثبت نيست.



مبعلي درباره تصميمش براي فصل آينده، به ايسنا گفت: هنوز تصميمي نگرفته‌ام. چند پيشنهاد دارم و صحبت‌هايي هم انجام شده، اما فعلا هيچ چيز قطعي نيست.

وي درباره احتمال بازگشتش به ايران و پيوستن به يکي از دو تيم پرسپوليس و استقلال، گفت: از الان نمي‌توانم صحبت کنم، بايد ببينم که وضعيت چگونه خواهد شد. من يک بازيکن حرفه‌اي هستم و استقلال و پرسپوليس براي من فرقي ندارد. بايد ببينم که اوضاع چگونه پيش خواهد رفت. شايد در امارات ماندم. شنيده‌ام که قرار است از فصل بعد ليگ امارات 14 تيمي شود و اين به اين معني است که تيم‌ها تعداد بازيکن خارجي بيشتري مي‌توانند جذب کنند، اما همان طور که گفتم فعلا هيچ چيز معلوم نيست. اگر پيشنهاد خوب از امارات داشتم،‌ مي‌مانم. اما ترجيحم پيوستن به يک تيم ايراني است.

مبعلي در پاسخ به اين سوال که چرا تعداد ايراني‌هاي شاغل در ليگ امارات کاهش پيدا کرده است، گفت: در گذشته هر تيم اماراتي مي توانست دو بازيکن خارجي جذب کند و به اين دليل تعداد بازيکنان ايراني 11 تا بود. در آن زمان بازيکنان ايراني آنقدر خوب بودند که اماراتي‌ها مجبور بودند از آن‌ها استفاده کنند، اما در حال حاضر به دلايلي نظرشان نسبت به بازيکنان کشورمان برگشته است.

اين بازيکن ايراني در پاسخ به اين سوال که چرا مبعلي نتوانست انتظارات را براي پيوستن به يک تيم اروپايي برآورده کند؟ به ايسنا گفت: حق خوري‌هاي زيادي شد. بحث حيف شدن و يا از دست دادن فرصت نيست. شايد در آينده اتفاقي بيفتد که تمام فرصت‌هاي از دست رفته قبلي را جبران کنم. عمر فوتبال من که 10 سال نيست. شايد در اين سال‌هاي پاياني فرصتي برايم پيش آيد که گذشته را جبران کنم.

وي با بيان اين که از رفتنش به امارات پشيمان نيست، گفت: آن زمان شرايط خوب بود. من تصميم داشتم که فقط يک سال در امارات بمانم، اما همه چيز به قدري خوب پيش رفت که من پنج سال ماندم و حالا هم پشيمان نيستم.



مبعلي در پاسخ به اين سوال که آيا قانون منع حضور دروازه‌بانان خارجي در ليگ برتر که از ليگ امارات الگوبرداري شده به سود فوتبال ايران است، گفت: به نظر من تصميم درستي نيست. ما نبايد حضور دروازه‌بانان خارجي را محدود کنيم. اين تصميم براي ليگ يک خوب است که جوانان بتوانند خودي نشان دهند و پشتوانه ليگ برتر و پشتوانه تيم ملي را بسازند.

هافبک اخراجي الشارجه درباره وضعيت فولاد و عملکرد بد اين تيم در ليگ يازدهم گفت: فولاد البته براي قهرماني بسته نشده بود، اما مي توانست در رده‌هاي پنجم يا ششم قرار گيرد. الان که به پايان فصل رسيده‌ايم، فولاد چهاردهم شد و اين نشان مي‌دهد که آن طور که بايد خوب کار نکرده است. در حال حاضر فرکي به اين تيم پيوسته است. اميدوارم ايشان که 10 ـ 12 سال در تيم ملي فعاليت داشته‌اند بتوانند فولاد را به شرايط گذشته باز گردانند.

ستاره پيشين استقلال که سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي را هم دارد درباره عملکرد آبي پوشان در اين فصل، به ايسنا گفت: به نظر من استقلال راضي‌ کننده کار کرد. بازيکنان مهمي مانند مجيدي از اين تيم جدا شدند، بازيکناني مانند ميداوودي، تيموريان و جباري هم چند بار مصدوم شدند و اين مساله دست کادر فني و سرمربي تيم را بست، اما با وجود همه اين شرايط به نظر من عملکرد استقلال راضي کننده بود.

مبعلي در پايان درباره وضعيت تيم ملي و بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل، گفت: تيم ملي بايد حتما به جام جهاني صعود کند. حتي شرايطش فراهم است که بعد از صعود از گروهش هم به مرحله بعدي راه پيدا کند. من در حال حاضر 29 سال سن دارم و در جام جهاني 31 ساله خواهم بود. دوست دارم به تيم ملي برگردم و براي کشورم مثمر ثمر باشم. اما همه چيز بستگي به نظر کادر فني دارد.

 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : آرمان

روي هاجسون سرمربي تيم ملي انگليس، استيون جرارد را به عنوان کاپيتان تيمش در رقابتهاي يورو2012 برگزيده است.



 اين درحالي است که تا ماه فوريه، بازوبند کاپيتاني تيم ملي انگليس در اختيار جان تري بود، اما تصميم سران اتحاديه براي بازپس گرفتن بازوبند از او، منجر به استعفاي فابيو کاپلو شد و اکنون هاجسون ، کاپيتان ديگري را براي تيمش برگزيده است.

 جرارد پيش از اين در 15 بازي کاپيتاني تيم ملي انگليس را در دست داشته و اولين کاپيتاني اش در ماه مارس سال 2004 بود و او براي آخرين بار در سپتامبر سال 2010 در بازي مقابل سوئيس کاپيتان سه شيرها بود.

 

 هاجسون در صحبتهايي به خبرنگاران گفت:« به نظر من جرارد بازيکني است که مي تواند اين مسئوليت را برعهده بگيرد.او شب گذشته و زماني که من تصميمم را باو در ميان گذاشتم، واقعا خوشحال شد.من برروي او حساب باز کرده ام و تيم را برپايه اتحاد انتخاب خواهم کرد.»

 تيم ملي انگليس به زودي در دو ديدار دوستانه مقابل نروژ و بلژيک قرار خواهد گرفت و اولين بازي اين تيم دررقابتهاي يورو در 11 ژوئن مقابل فرانسه خواهد بود.
 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم تيم فوتبال الغرافه قطر گفت : سال آخر دوران بازي ام را در استقلال خواهم بود و با پيراهن آبي اين تيم از فوتبال خداحافظي خواهم کرد .



 

 فرهاد مجيدي قبل از ديدار بازي تيمهاي الغرافه قطر و الهلال عربستان در رياض و در جمع خبرنگاران عربستاني درباره ادامه همکاري و پيشنهاد جديد الغرافه  گفت : هنوز تصميمي براي آينده نگرفته ام  اما بنا به علاقه و احساس  دين به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازي ام را در استقلال خواهم بود و با پيراهن آبي اين تيم از فوتبال خداحافظي خواهم کرد .  

  مجيدي در اين مصاحبه از الهلال به دليل آبي پوش بودن آن و سامي جابر (بازيکن سابق و مديرتيم کنوني الهلال ) بعنوان تيم و بازيکن دوست داشتني عربستان ياد کرده بود که هواداران الهلال در جريان ديدار اين تيم با الغرافه قطر ، فرهاد مجيدي را مورد تشويق قرار دادند.

 


 
آقا فرهادو عشق است

 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : آرمان


فدراسيون فوتبال اسپانيا و مسئولان برگزاري رقابتهاي لاليگا اعلام کرده اند که رقابتهاي فصل جديد لاليگا يک هفته زودتر و درروز 18 آگوست آغاز خواهد شد.



 اين درحالي است که قرار بود تا رقابتهاي فصل 2-2011 هم در روز 20 آگوست آغاز شود ولي در نهايت به خاطر اعتصاب اتحاديه بازيکنان لاليگا، شروع اين رقابتها يک هفته به تعويق افتاد.

 اين درحالي است که ديدارهاي رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانيا، بين رئال مادريد و اتلتيک بيلبائو ويابارسلونا، در روزهاي 23 و 30 آگوست برگزار خواهد شد و بدين ترتيب اين دو بازي بعد از شروع رقابتهاي فصل بعد لاليگا برگزار مي شود.

 شروع زودهنگام رقابتهاي لاليگا به دليل کمک رساني به بيسنته دل بوسکه سرمربي تيم ملي اسپانياست؛ چرا که او در طول فصل پيش رو، بارها براي آمادگي هرچه بيشتر تيم براي جام جهاني 2014 به اين بازيکنان نياز خواهد داشت.

 

 هفته پاياني رقابتهاي فصل بعد لاليگا در روز 19 مي سال 2013 برگزار خواهد شد و قرار است تا فينال فصل بعد کوپا دل ري، روز 8 مي برگزار شود.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 324
بازدید ماه : 1121
بازدید کل : 41990
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content