آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : آرمان

http://forzakakaonline.com/wp-content/uploads/2012/06/Lucas-Bday-19-06-2012-2.jpg

پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 20:27 ::  نويسنده : آرمان

انتقال کاکا به گوانگژو گرچه دلیل منطقی ندارد ، اما می توان از پنج دلیلی سخن به میان آورد که فرضیه انتقال او به گوانگژو را جدی تر می کند.

این روزها شایعات بسیاری مبنی بر انتقال کاکا ، ستاره‌ی 30 ساله‌ی رئال مادرید به تیم گوانگژو اورگراند به گوش می‌رسد ، شایعاتی که حتی به نشریات مهمی همچون کوریر دلو اسپورت هم نسبت داده شده است. اما بررسی‌های انجام شده از سوی خبرنگاران سایت گل نشان از آن دارد که این شایعات منبع رسمی در وبسایت‌های خبری نشریات مهم ندارد و شاید بتوان این شایعات را محصول روزنامه‌ها دانست.

حتی اگر بپذیریم شایعات بسیار پیرامون انتقال کاکا به گوانگژو صحت دارد ، نمی‌توان پذیرفت که ستاره‌ی اسبق میلان ایتالیا که روزهای خوبی را در رئال سپری نکرد ، بخواهد برای ادامه‌ی زندگی حرفه‌ای خود راهی چین شود. شاید این انتقال از نظر رئال مادرید امکان‌پذیر باشد و باشگاه گوانگژو به شدت به دنبال رسمی کردن این انتقال باشد ، اما نمی‌توان حتی فکر آن را هم کرد که کاکا علاقه‌مند به این انتقال باشد. او در حال حاضر فقط 30 سال دارد و طبیعی است که او بخواهد همچنان در اروپا توپ بزند ، آن هم در باشگاه‌های پرافتخار و بزرگ. کاکا به دنبال حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی 2014 است ، بنابراین شرایط به او حکم می‌کند که همچنان در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور داشته باشد. حال نمی‌توان از نظر منطقی پذیرفت که این شرایط برای کاکا در لیگ چین مهیا خواهد شد.

 

از طرف دیگر ، دستمزد بالای کاکا از جمله عواملی بوده است که تا کنون انتقال او به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا و جهان را به تعویق انداخته است ، این امر حداقل در مورد دو باشگاه سائوپائولو و آث میلان کاملا صادق است. باشگاه گوانگژو حاضر است که حقوق سالانه 6 میلیون یورو را برای کاکا در نظر بگیرد ، دستمزدی که تقریبا نصف دستمزد فعلی کاکا در رئال مادرید (10 میلیون یورو) است. لازم به ذکر است که اگر میلان ایتالیا نیز حاضر به پرداخت دستمزی نزدیک به این رقم گردد ، بطور حتم گزینه‌ی انتخابی کاکا میلان خواهد بود نه گوانگژو.

واقعیت آن است که اگر منطق را در نظر بگیریم ، گوانگژو مقصد بعدی کاکای برزیلی نخواهد بود ، اما جدا از شرایطی که این انتقال با میل و خواسته‌ی خود کاکا صورت گیرد ، می‌توان دلایل جالبی را برای انتقال کاکا به لیگ چین مورد بررسی قرار داد ، دلایلی که صرفا برگرفته از یک ایده‌ی روزنامه نگاری است.

1. مالک باشگاه گوانگژو اورگراند ، یکی از ثروتمندترین تاجران حال حاضر در سراسر دنیا می‌باشد ، او املاک و مستغلات بسیاری را در اختیار دارد و در سال 2011 دارایی خود را در حدود 5.1 بیلیون دلار آمریکا تخمین زده است. او اخیرا به فوتبال گرایش پیدا کرده است ، صنعتی که علاوه بر سودهای فراوان خود ، برندی خاص برای سایر فعالیت‌های تجاری این تاجر صاحب‌نام محسوب می‌گردد.

2. همچنین شرایط تیم گوانگژو در لیگ چین بهبود یافته است و روبه پیشرفت قرار گرفته است ، این تیم حتی به مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافته است ، این امر از تمایل سران باشگاه برای بهترین بودن خبر می‌دهد. اما در ماه ژوئن ، تیم شانگهای شنهوا ، با یک انتقال بزرگ در کانون توجهات قرار گرفت. این تیم با به خدمت گرفتن دروگبا خط و نشانی جدی برای تیم گوانگژو کشیده است و این تیم را وادار به انجام انتقالی بزرگ کرده است. گوانگژو نیز در راستای اهداف بلند پروازگونه‌ی خود ، برای مقابله با شانگهای به دنبال به خدمت گرفتن نامی بزرگ در حد و اندازه‌های دروگبای ساحل عاجی است و در این میان چه نامی بهتر از کاکا.

3. در اقدامی عجیب اما واقعی ، لیگ چین قوانین نقل و انتقالات بازیکنان خارجی را برای تیم گوانگژو تغییر داده است. بدین صورت که 15 تیم از 16 تیم حاضر در لیگ چین فقط می‌توانند 5 بازیکن خارجی را به خدمت بگیرند ، اما گوانگژو می‌تواند 7 بازیکن را در اختیار بگیرد. توجیه سران لیگ چین نیز کمک به موفقیت هرچه بیش‌تر گوانگژو در لیگ قهرمانان آسیا است. از این هفت سهمیه فقط یک سهمیه خالی است که به نظر مختص انتقال کاکا خواهد بود.

4. مارچلو لیپی ، سرمربی جدید گوانگژو بسیار تمایل به عقد قرارداد با چند بازیکن که سابقه‌ی حضور در سری‌آ را داشته باشند ، دارد و با این شرایط چه گزینه‌ای بهتر از کاکا که سابقه‌ی حضور طلایی در میلان ایتالیا را دارد.

5. کاکا یکی از مشهورترین چهره‌های فوتبال در چین است و زیبایی ظاهری فوق العاده‌ی او نیز مزید بر علت شده است که او به عنوان یکی از گزینه‌های مورد نظر شرکت‌های تبلیغاتی قرار گیرد.

بنابراین اگر در ماه جولای متوجه آن شدید که رئال مادرید و گوانگژو بر سر انتقال کاکا به توافق رسیدند ، تعجب نکنید.

http://up.tarafdaran-football.ir/shujaei.jpg

به گزارش پایگاه طرفداران فوتبال:بازیکنان این تیم در بدو ورود مهاجم ایرانی خود، استقبال بی نظیری از او داشتند. مسعود که از این استقبال جا خورده بود، در تمام مدت لبخند به لب داشت. در زمان مصدومیت جواد نکونام نیز این اتفاقات دقیقا رخ داده بود. در اوساسونا، اخلاق حرف اول را می زند. در دوران مصدومیت نکو، بازیکنان عکس او را روی پیراهن خود چاپ کردند و به زمین بازی رفتند تا نشان دهند فراموشش نکرده اند. برای مسعود شجاعی نیز همین کار انجام شد

http://up.tarafdaran-football.ir/osasona2.jpghttp://up.tarafdaran-football.ir/osasona.jpg

پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : آرمان

کاپيتان هلندي توپچي ها اعلام کرد که قرارداد جديدي را بااين تيم به امضا نخواهد رساند .


متن کامل نامه روبين فان پرسي را به هواداران آرسنال مطالعه کنيد. نامه اي که برري وب سايت رسمي اين ستاره هلندي بازتاب يافته :

" اين يک خبر جديد درمورد شرايط کنوني من براي هواداران است. من در طول تمام اين مدت به نشانه احترام و وفاداري ام به باشگاه ساکت ماندم و با اقايان گازيديس و ونگر موافق بودم ولي از آنجايي که گمانه زنيهاي فراواني در رسانه ها به چشم مي خورد، عادلانه ديدم تا شما در جريان آنچه در حال حاضر درحال رخ دادن است قرار دهم. همان طور که چندي پيش اعلام شد، با اتمام رقابتهاي فصل گذشته من با مربي تيم و آقاي گازيديس ديدار کردم. اين جلسه اي راجع به استراتژي هاي آتي وسياستهاي باشگاه ارسنال بود. بحث مسائل مالي و يا قرارداد من نبود؛چرا که اين مسائل اصلا براي من در اولويت نيست. من شخصا فصل فوق العاده اي را باتيم سپري کردم ولي هدف من فتح جامهاي قهرماني با تيم و بازگرداندن آرسنال به روزهاي درخشانش است."

درادامه نامه فان پرسي مي خوانيم:" به خاطر احترام فراواني که براي آقاي ونگر، بازيکنان و هواداران قائلم ، نمي خواهم وارد جزئيات بيشتري بشوم ولي متاسفانه در اين جلسه،بار ديگر براي من روشن شد که در خيلي از وجوه با ديدگاه سران ارسنال اختلاف دارم. من خيلي راجع به اين فکر کردم ولي درنهايت تصميم گرفتم تا قراردادم را تمديد نکنم. شما هواداران عزيز تيم هم حق داريد که با ديدگاه من و تصميم من مخالف باشيد و من هميشه به نظرات شما احترام مي گذارم. من اين باشگاه و هوادارانش را دوست دارم؛ هراتفاقي که هم که بيفتد، اين احساس پابرجا خواهد ماند. من در طول دوران حضورم در ارسنال رشد کردم و مبدل به يک مرد شدم. تک تک افراد در باشگاه و هواداران در طول اين سالها،هميشه از من حمايت کردند ومن در داخل و خارج از زمين تمام توانم را براي تيم به کار گرفتم.من افتخار مي کنم که در طول 8 سال اخير، بخشي از اين باشگاه فوق العاده بودم. بلافاصله بعد از بازگشت آقاي گازيديس از تعطيلاتش در آمريکا، جلسات بيشتري خواهيم داشت و من شما را در جريان تمام اخبار آتي قرار خواهم داد."

***روبين فان پرسي***

 

پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : آرمان

Player Transfer fee
Eden Hazard Eden Hazard
Chelsea FC
35.000.000 £
40.000.000 €
Ezequiel Lavezzi Ezequiel Lavezzi
FC Paris Saint-Germain
23.000.000 £
26.000.000 €
Lacina Traoré Lacina Traoré
Anzhi Makhachkala
16.000.000 £
18.000.000 €
Marco Reus Marco Reus
Borussia Dortmund
15.000.000 £
17.100.000 €
Olivier Giroud Olivier Giroud
Arsenal FC
13.000.000 £
15.000.000 €

پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : آرمان

<
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 10:32 ::  نويسنده : آرمان

Gylfi Sigurdsson Gylfi Sigurdsson
Midfield, 22 Years 
 
TSG 1899 Hoffenheim
1.Bundesliga
Tottenham Hotspur
Premier League
7.392.000 £
Javi Varas Javi Varas *
Goalkeeper, 29 Years 
 
Sevilla FC
Primera División
Celta Vigo
Primera División
?
Lúcio Lúcio
Defence, 34 Years 
 
Inter Milan
Serie A
Juventus FC
Serie A
ablösefrei
Thiago Ribeiro Thiago Ribeiro
Striker, 26 Years 
 
CA Rentistas
 
Cagliari Calcio
Serie A
3.520.000 £
Adrian Stoian Adrian Stoian
Midfield, 21 Years 
 
AS Bari
Serie B
AS Roma
Serie A
1.056.000 £
Olivier Occéan Olivier Occéan
Striker, 30 Years 
 
SpVgg Greuther ...
1.Bundesliga
Eintracht Frankfurt
1.Bundesliga
1.144.000 £
Takashi Inui Takashi Inui
Midfield, 24 Years 
 
VfL Bochum
2.Bundesliga
Eintracht Frankfurt
1.Bundesliga
1.056.000 £
Cristian Pasquato Cristian Pasquato *
Striker, 22 Years 
 
Udinese Calcio
Serie A
FC Bologna
Serie A
?
Milan Petrzela Milan Petrzela
Midfield, 29 Years 
 
FC Viktoria Plzen
Gambrinus Liga
FC Augsburg
1.Bundesliga
352.000 £
Tranquillo Barnetta Tranquillo Barnetta
Midfield, 27 Years 
 
Bayer 04 Leverkusen
1.Bundesliga
FC Schalke 04
1.Bundesliga
ablösefrei
Sigamary Diarra Sigamary Diarra
Midfield, 28 Years 
 
FC Lorient
Ligue 1
AC Ajaccio
Ligue 1
ablösefrei
Kamel Chafni Kamel Chafni
Midfield, 30 Years 
 
AJ Auxerre
Ligue 2
Stade Brest 29
Ligue 1
ablösefrei
Mattia Cassani Mattia Cassani
Defence, 28 Years 
 
US Palermo
Serie A
AC Fiorentina
Serie A
3.080.000 £
Mauricio Pinilla Mauricio Pinilla
Striker, 28 Years 
 
US Palermo
Serie A
Cagliari Calcio
Serie A
2.816.000 £
Kwadwo Asamoah Kwadwo Asamoah
Midfield, 23 Years 
 
Udinese Calcio
Serie A
Juventus FC
Serie A
7.920.000 £
Mauricio Isla Mauricio Isla
Midfield, 24 Years 
 
Udinese Calcio
Serie A
Juventus FC
Serie A
8.272.000 £
Ragnar Klavan Ragnar Klavan
Defence, 26 Years 
 
AZ Alkmaar
Eredivisie
FC Augsburg
1.Bundesliga
?
Ezequiel Lavezzi Ezequiel Lavezzi
Striker, 27 Years 
 
SSC Napoli
Serie A
FC Paris ...
Ligue 1
22.880.000 £
Fábio Fábio *
Defence, 21 Years 
 
Manchester United
Premier League
Queens Park Rangers
Premier League
?
Javi Márquez Javi Márquez
Midfield, 26 Years 
 
Espanyol Barcelona
Primera División
RCD Mallorca
Primera División
1.056.000 £
Daniele Dessena Daniele Dessena
Midfield, 25 Years 
 
UC Sampdoria
Serie A
Cagliari Calcio
Serie A
1.760.000 £
Karim El Ahmadi Karim El Ahmadi
Midfield, 27 Years 
 
Feyenoord Rotterdam
Eredivisie
Aston Villa
Premier League
2.464.000 £
Amauri Amauri
Striker, 32 Years 
 
AC Fiorentina
Serie A
Parma FC
Serie A

آرش برهاني در فهرست بهترين گلزنان سال 2012 جهان همراه با گلزنان برزيلي و ليبايي سپاهان و پرسپوليس در رده پنجاه و سوم جاي گرفت.



 


 


برهاني در اين رتبه برونو سزار، گلزن برزيلي سپاهان اصفهان و ايمون زايد، مهاجم ليبايي پرسپوليس را در کنار خود مي‌بيند. همچنين بازيکناني نظير داريو کونکا از گوانگژو چين، ويکتور سيموس از الاهلي عربستان، اسماعيل ديارا از سرکل مالي، لئوناردو از کاشيوا ژاپن، نايف احمد از الاتحاد عربستان، امانوئل هررا از اونيون اسپانيا، يوسف ال سليمان از کاظميه کويت، خاوير آنتونيو از کروز مکزيک، هومبرتو آندره از مونتري شيلي،‌بيونگ سو يو از الهلال عربستان در رده 53 قرار دارند.









پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 10:30 ::  نويسنده : آرمان

بازيکن اينترميلان ايتاليا در راه پيوستن به فاتح ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.


 به نقل از مارکا، داگلاس مايکون به زودي يکي از بازيکنان چلسي خواهد شد. باشگاه انگليسي مذاکراتش را با اين بازيکن که در نظر داشت به مادريد بپيوندد، آغاز کرده و اکنون منابع ايتاليايي اعلام مي‌کنند که وي حضور در انگليس را به اسپانيا ترجيح داده است.


 بر اساس گزارش رسانه‌هاي ايتاليايي، اينتر حدود 8 ميليون يورو براي مدافع 30 ساله دريافت خواهد کرد، گرچه هنوز جزئياتي بايد قبل از کامل شدن انتقال مشخص شود.


 اگر اين انتقال تأييد شود، مادريد بايد به دنبال بازيکني باشد که بتواند به عنوان جانشين آلوارو آربلوا در راست دفاع فعاليت کند که ضعيف‌ترين نقطه تيم خوزه مورينيو است.


 به هر حال يافتن بازيکني که بتواند در سطح مادريد بازي کند، سخت است و به نظر مي‌رسد چلسي يکي از بهترين گزينه‌هاي مورينيو را از چنگ قوهاي سفيد ربوده است.


 


 

پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : آرمان

برزيل که ميزبان جام جهاني فوتبال2014 است، براي اولين بار در بين 10 تيم برتر فوتبال در جدول رده بندي فيفا حضور ندارد.


    به گزارش خبرگزاري فرانسه، رده بندي فيفا ازسال 1992 آغاز شد و برزيل هميشه جزو 10 تيم اول جهان بوده است.


تيم ملي فوتبال برزيل با شش پله سقوط، در حال حاضر در رده يازدهم جهاني ايستاده است.


آرژانتين در رده هفتم جهاني است.


 


تيم فوتبال استقلال تهران در نخستين ديدار تدارکاتي خود در اردوي ترکيه مقابل تيمي از کامرون به يک پيروزي پر گل دست يافت.


  تيم فوتبال استقلال تهران که در فصل گذشته ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران پس از تيم هاي سپاهان اصفهان و تراکتور سازي تبريز در رده سوم ايستاد ، در اين ديدار دوستانه با نتيجه 7 بر صفر حريف کامروني خود را که در ليگ دسته اول باشگاه هاي اين کشور حضور دارد، شکست داد.

'' آرش برهاني '' چهار بار دروازه حريف را باز کرد و ''ميثم بائو''، ''امين جعفري'' و ''حنيف عمران زاده'' هر کدام يک بار گلزني کردند.

تيم فوتبال استقلال تهران دومين ديدار خود را با تيم ''بيترون'' روماني در ترکيه انجام خواهد داد.

استقلال تهران از چهارشنبه گذشته اردوي آمادگي خود را براي حضور قدرتمند در فصل آتي ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران در ترکيه داير کرده است.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 322
بازدید ماه : 1119
بازدید کل : 41988
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content